Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulle tulisi kuolemantuomio

Vierailija
13.04.2019 |

Jos sinulle tulisi kuolemantuomio, mutta saisit itse valita sen toteuttamistavan, minkä valitsisit? Itse olen jotenkin aina haaveillut julkisesti kivitetyksi joutumisesta, kun ihmiset samalla huutaisivat solvauksia minulle. Kuolisin tuskallisen hitaasti, mutta saisin sitten ansaitsemani paikan iäisyydessä ja kivittäjät syöksyisivät iänikuiseen tuleen kitumaan. Kosminen oikeudenmukaisuus on niin kaunista, että sen toteutumiseksi olen valmis kärsimään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että minut heitettäisiin kuoppaan, joka on täynnä zombeja, jotka sitten söisivät minut elävältä.

Vierailija
2/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilipyörä on aina kuulostanut kivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että mulle ei kerrottaisi siitä ja tapettaisiin nopeasti ja kivuttomasti ilman että huomaan mitään.

Vierailija
4/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan samanaikaista kiväärinlaukausta sydämeen lienee varsin nopea ja tuskaton tapa lähteä. Ei kyllä mitenkään stressivapaa.

Vierailija
5/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että minut laitettaisiin avaruussukkulan kyytiin ja heitettäisiin sieltä avaruuteen. Ei happea ja taitaa olla pikkasen kylmäkin siellä. Ja sulisi sopivan kalliiksikin, mikä sopii loistavasti arvolleni. 

Vierailija
6/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaistyylinen niskalaukaus rynkyllä.

Vierailija
7/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliseen ylirasitukseen voisi tyytyväisenä kuolla

Vierailija
8/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin euron juuston,jossa on syanidia.

Vierailija
9/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää vielä jaksaa. Iltalääkkeiden jälkeen helpottaa.

Vierailija
10/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin ryypätä itseni kuoliaaksi

Vierailija
11/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huumecocktail olisi varmaan ok. Ensin high ja sitten lähtisi yliannostuksesta "hymy huulilla".

Sinccis

Vierailija
12/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oooo

Vierailija
13/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina haaveillut, että minut pudotetaan lentokoneesta ilman laskuvarjoa. Siinä voisi samalla katsella nättejä maisemia. Kaunis tapa kuolla. <3

Vierailija
14/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedatteko mita.

Totuus havittaa valeen olemattomuuteen.

Se on se sama asia, kuin se kuva papyruksessa, jossa kur-jat ja kaantymattomat sielut ovat montussa, selin totuuteen, ja totuuden suusta (jumalatar) tuleva tuli tayttaa kuopan.

Sitten valetta ei enaa ole.

Tai samoin kuin edelleen papyruksessa, teloitta.ja on veitsen kanssa vastassa sita hampaatonta kaarmetta, ja surullista kylla, teloittaj.an ystava on valmis ottamaan vastaan silla valeella, kaarmeella ratsastajan....

Mutta toden pitaa toteutua...

Pahalla, valeella ei ole minulta lupaa olla olemassa. 

Vierailija
15/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin olla hyvä syy tulla tuomituksi kuolemaan. Voisin kyllä ihan milloin tahansa hyökätä Blizzard Entertainmentin sisälle ja ampua kaikki h engiltä. V itun mulkut kun pilasivat WoWin.

Vierailija
16/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomio voitaisi laittaa täyttöön siten, että nuoret kauniit thainaiset ratsastaisivat minulla kunnes saisin lopulta sydänkohtauksen

Vierailija
17/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin valita Diabetes 2:n. Se tappaa mutta sopivan hitaasti että kerkeää vielä elämäänkin.

Vierailija
18/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kitua tämän hyvinvointivaltion tarjoamien vanhustenhoitopalvelujen kourissa omissa paskoissani vaipoissa öristen.

Vierailija
19/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarmo.2 kirjoitti:

tuomio voitaisi laittaa täyttöön siten, että nuoret kauniit thainaiset ratsastaisivat minulla kunnes saisin lopulta sydänkohtauksen

Entäs ladyboyt?

Vierailija
20/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snu snu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan