Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko kirjoittaa kunnolla????

Vierailija
13.04.2019 |

Yhdestä ketjusta: "Luuria ei kukaan lyö korvaan, kun kaikilla nykyään kännyt."

MITEN VAIKEAA ON KÄYTTÄÄ VERBEJÄ??? Tuollainen pskasuomi ei ole KOSKAAN ok. Se ei ole KOSKAAN oikeaoppisesti kirjoitettua. Ainoastaan vajukki ei osaa käyttää VERBEJÄ teksteissään. Et varmaan puhu ilman VERBEJÄ, joten minkä takia et osaa käyttää niitä tekstissä??

Menetkö oikeasti kauppaan ja sanot kassalle, että "mulla ei kanta-asiakas korttia." tai "maitohyllyssä ei maitoa." sanotko oikeasti noin????

Soitatko pomolle töihin ja ilmoitat, että mulla kurkku kipeä, en voi tulla töihin. Mulla kuumetta, en voi tulla.

MIKSI VTUSSA ET KIRJOITA NORMAALIA TEKSTIÄ???!!!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MULLA PUHELIN EROTTI SANAT.

****mulla ei kanta-asiakaskorttia.

Vierailija
2/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsipä vähän tarkemmin. Ketjuista löytyy sellaista törkyä, ettei mitään rajaa. Ihmiset eivät osaa yhdyssanoja eivätkä suomea muutenkaan. Tee pitkä lista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kunnolla.

Vierailija
4/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vosi, parasta avlla juuri te huonosti kirjoitetuista teksteistä syuttuvat. Provvoa parhainmmillaa. Kitos. :)

Vierailija
5/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun känny kirjoittaa iham mitä sattii, enkä voi mitään, kun molemmat kädyt kipsissä.ja vain peukslotb ja vaim toinen etisormi toimii.

Pyydän ap. Kkärsivällisyyttä. Näin on mentävä.7 viikkoo. Kivat sulle

Vierailija
6/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIKSI 

Vierailija
7/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kunnolla.

Vierailija
8/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen samaa mieltä, mutta en kuitenkaan hiuksiani repisi.

Vierailija
9/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, AP, että itse tulit esittämään asiasi rauhallisesti ja hyvää suomen kieltä käyttäen. Olet esimerkki meille kaikille.

Vierailija
10/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, minkäs teet.Itse olen suomessa kouluja käynyt pelkästään leikkikoulun ja ensimmäisen luokan,loput täällä ruotsissa.Jotenka varmasti tulee kirjoitusvirheitä jne.

Ymmärtämystä,pliis.

Vierailija
11/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvissani ap sanoo nuo asiat naama punaisena raivoten, etukumarassa kohti kuuntelijaa, sylki naamalle lentäen ja kädet raivoisasti heiluen.

Vierailija
12/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, minkäs teet.Itse olen suomessa kouluja käynyt pelkästään leikkikoulun ja ensimmäisen luokan,loput täällä ruotsissa.Jotenka varmasti tulee kirjoitusvirheitä jne.

Ymmärtämystä,pliis.

Pilkun jälkeen sanaväli, muuten meni paremmin kuin monella vauvapalstalaisella.

Vierailija
13/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

em mäh jaxsu

Vierailija
14/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko keskustella myös vajukin ja vajakin konnotatiivisista eroista?

Vierailija
15/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otama käythön myös tuon pskasuomi-termin täälä Lapisa.

Vierailija
16/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ei osaa kirjoittaa homeopaattinen?

Vierailija
17/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ? olisi riittänyt.

Vierailija
18/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. onko ap. eksynyt väärälle palstalle?

Tämähän on lörpettelypalsta, eikä oikeinkirjoitus tai kielioppi ole totta vie tärkein, vaan tulla ymmärretyksi ja tehdä aloituksia, jossa monet jakaisi mielenkiintoisia ja antoisia ajatuksia.

Mode kyllä pitää huolen, julkaistaanko ne vai ei. Säännöissä ei puhuta kieliopista ja oikein kirjoituksesta mitään. Ja siihen on kaikkien tyydyttävä, myös ap.

Ja toisekseen, eikö juuri heikosti kirjoittavia pitäisi kannustaa kommentoimaan enemmän, sillä oikeinkirjoitusta oppii vain kirjoittamalla.

Muuten, elämä on paljon onnellisempaa ja mukavaa, kun ei raivoa naama punaisena, vaan antaa kaikkien kukkien kukkia.

Ja tänne kirjoittavat huono suomi-puhuvat, sairaat ja muut rajoitteiset.

Sydämellistä viikonloppua rakas ap. Jotenkin olen niin hellyttävä ja ehdottomuudessasi tulee teinit mieleen.

Vierailija
19/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli. Miten kukaan voi olla niin sekaisin, että hermostuu jonkun random tyypin kirjoitustyylistä tai -virheistä. Löysää vähän, se helpottaa kummasti elämää.

Vierailija
20/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aina ollut oikeinkirjoitus tärkeää. Jotenkin nuo yhdyssanatkin tulee vaan jostain. Ne vaan tajuaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi