Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä virpojien tavasta?

Vierailija
13.04.2019 |

Ovelle tulee kolme virpojaa, yksi antaa vitsan ja kaikki ovat sen jälkeen käsi ojossa odottamassa palkkaa.

Annatko palkan kolmelle vai yhdelle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorun lopuhan on vitsa sulle, palkka mulle.

Ihan järki sanoo, että palkka vitsaa vastaan, joten yhdelle antaisin. En tosin avaa lainkaan ovea jos tänne eksyvät, ei minulla ole mitään antaa.

Vierailija
22/27 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta lapsuudesta muistan sen, että vitsat koristeltiin sisarusten kanssa yhdessä, ne lyötiin yhteen kasaan ja sitten lähdettiin kierrokselle, joskus tuli vielä kaverit omine vitsoineen. Niitä sitten jaeltiin ovilla kaikille heiluteltaviksi, mutta en muista, että kaikki olisivat oksaa välttämättä antaneet. Palkan saivat kyllä kaikki, kaksi parhaimmista paikoista (sisko kummiltaan).

Näillä muistoilla en oleta saavani kaikilta vitsaa, mutta palkan kyllä annan kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpominenhan tehdään vitsa kädessä? Lorun jälkeen vitsa ojennetaan virvotulle palkkaa vastaan. Kaikki eivät halua vitsaa jokaiselta virpojalta mutta osaavat sen kyllä sanoa itsekin.

Vierailija
24/27 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis noistahan tulee koko ajan ahneempia :D sanoisin, että vitsan tekijä saa palkan, eli se kuka sillä virpoo. Mua ihmetyttää, että eikö vanhemmat opeta lapsilleen lainkaan miten toi homma toimii? Kaikista härskein oli joskus kun avasin oven virpojille ja sanoin, ettei voi virpoa kun ei ole nyt mitään tarjottavaa antaa, niin joku lapsista sanoi, että no anna rahaa... jep jep.

Kuorossa lausuivat lorun, mutta vain yksi ojensi sen jälkeen vitsan ja kun hain suklaamunakulhon jossa palkat, kaikki rohmusivat. Helsingissä näin viime vuonna.

Tänä vuonna taidan ottaa tiukemman linjan, Kinderin saa vain jos antaa vitsan, lorun luritus ei riitä. :)

ap

Ei kannata laittaa herkkuja kulhoon ja olettaa että lapset itse tajuavat ketkä saa ottaa ja paljonko saa ottaa. Mä opin tämän kantapään kautta pari vuotta sitten, kun eräs ahne seurue tyhjensi melkein koko kulhon. En ehtinyt kissaa sanoa kun kulhossa oli jo neljä kättä ja käden täydet karkkia sujahti koreihin. :( Onneksi olin varannut perheelleni illaksi myös karkkia, jotka sitten jaoinkin seuraaville virpojille, ettei kesken loppuneet ja kävin myöhemmin päivällä ostamassa meille uusia herkkuja. Mutta opinpahan sen, että annan käteen sen verran palkkaa kuin haluan antaa ja karkkikulhoja käytetään vain oman perheen kesken.

Vierailija
25/27 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä käy kukaan, onneksi. Asutaan niin korvessa. Jos jostain kumman syystä joku kävisi, niin ei täällä ole ketään kotona, vaikka auto onkin pihassa. Ollaan marjamehtällä. :P

Vierailija
26/27 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliset virpojat ovat aina tervetulleita ja saavat asialliset palkat. Muille tarjoan ystävällisesti hymyillen napalminalleja.

Vierailija
27/27 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kaikille videoita siitä, kuinka lintuja kynitään tuskallisesti elävältä, jotta saadaan höyheniä turhaan askarteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi