Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuntuu oudolta, että kotitalousjätteiden lajittelu on ollut joillakin paikkakunnilla pakollista vasta pari vuotta!
13.04.2019 |
Jostain luin sellaisen tiedon, että joissakin kunnissa ja kaupungeissa jätteiden lajittelu tuli pakolliseksi vasta vuonna 2017! Tuntuu kummalliselta. Itse olin vasta pikkutyttö joskus 1990-luvun puolivälissä, kun kotipaikkakunnallani jätteiden lajittelu tuli pakolliseksi. Nyt olen jo kolmekymppinen. Ja joissakin kaupungeissa ihmiset ovat heitelleet roskansa ihan luvallisesti sekaisin lähes näihin päiviin asti!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja moni heittelee vieläkin surutta kaikki sekajätteeseen ja pussit roskiin.