Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIILTELY ARVET

viiltelyarvetpiiloon??
13.04.2019 |

mulla on syvä masennus, osastotaustaa ja viiltelyä, minun kädet ovat täynnä jälkiä viiltelystä, noin viikko sitten tein ja vuoti verta, nyt ne on häivyttyneet ja jotkut näkyy kunnolla violettina ja jotkut vaalean ruskeina, haluaisin oikeasti apua, vanhemmat tietää tilanteen mutta ei osaa auttaa. Minä olen urheilija ja meillä on 1kk ja 2vko niin meillä on suuret kisat ja meidän kisapukuna on mekko jossa kädet näkyy. Voisiko joku auttaa minua miten saisin nämä pois tai häivytettya todella paljon, tai sntaa minulle toivoa ja sanoa auttaako perus rasva jota olen viimeisen pari päivää käyttänyt 4krt päivässä. Olen toivoton ja haluan apua peittää nämä. Kesäkin jo tulossa ja minulle tilattiin upeita t paitoja mutta lähteekö arvet kahdessa kuulaudessa jos nämä on jo nyt haalistunut aika paljon viikossa? Ja olen jo psykiatrilla käynyt ja käyn edelleen. Pyydän auttakaa, olen toivoton.❤️😩

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sinua rukouksissani.

Vierailija
2/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko viiltelyjälkien päälle laittaa kisan ajaksi jonkin siteen, jotta jäljet eivät näkyisi? Eihän sun tarvitse kertoa kaikille yksityiskohtaisesti sitä, miten olet kätesi loukannut... Tsemppiä ja parempaa kevättä sekä kesän odotusta sulle!

Vierailija
4/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset ihoteippiä. Sitä myydään apteekissa. Toinen vaihtoehto on Blascon meikkivoide. Se mitä myydään pienissä ja pyöreissä rasioissa, joissa on läpinäkyvä kansi.

Vierailija
5/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruma arpi jalassa. Sen saa piiloon kesällä ihoteipin pätkällä.

Vierailija
7/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen korvaushoitoa. Kun tekee mieli viillellä, niin ota sen sijaan kuuden tuuman rautanaula, laita se isovarpaan kynnen alle ja potkaise tiiliseinää.

Vierailija
8/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap. Nuo viiltelyarvet ovat hankalia, itsekin niistä kärsin. Nyt ikää jo yli 30 ja arvet tehty 13-vuotiaana isäni aiheuttaman perhehelvetin vuoksi. Olin lapsena täysin kykenemätön käsittelemään sitä tuskaa mitä  koin (väkivaltaa ja alkoholismia), että tuo oli lapsenaivoillani paras tapa "hoitaa" ongelmaa; kivunsiirto :/ Nykyisin elämä tasapainossa, lapsuudenkokemukset juurta jaksain käsitelty, mutta eihän tuo mukavaa ole kun edelleen messevät arvet alati tuossa käsivarressa olla möllöttää.  Ärsyttävää kun asiat on prosessoitu jo ja silti muistutus pysyy _joka hetki_ tuossa edessäni =( 

Olen ajatellut, että menen tatuointiliikkeestä kysymään pigmentointitatuointia vaaleiden arpien päällä. Joskus tämä kuulemma onnistuu, riippuen minkä tyyppisestä arpikudoksesta on kyse. Sinun ap varmasti kannattaa koittaa nyt alkuun rasvata mahdollisimman paljon rupia, jolloinka toivottavasti arpien muodostumisen todennäköisyys pienenee. Kokeile myös sinkkivoidetta, sitä olen joidenkin kuullut käyttävän arpien muodostumisen ehkäisemiseen. Eikö urheilukaupoissa ole sellaisia hikirannekkeita, jos laittaisit sellaisia yhden- kaksi viiltokohtien päälle? Tällaisia:  https://www.korispiste.fi/tekstiilit-ja-asusteet/hikinauhat/adidas-hiki…

Itse olen riippuen tilaisuudesta aika avoin arpieni kanssa, annan niiden näkyä, koska en toden totta voi helteillä alkaa kulkemaan joku huppari päällä sen takia mitä tavallaan alkkisisäni minulle lapsena aiheutti. Jos joku minut noiden arpien perusteella tuomitsee niin se on hänen häpeänsä. Tuollaiset tuomitsijat eivät yleisestikään ole mukavaa porukkaa. Jos sellaisiin törmää niin muistuttaa vaan itseään, että minä sentään pääsen pois "Pekan" luonta, kun "Pekka" joutuu elämään itsensä kanssa.

Voimia sinulle ap ihan hirveesti, muista, että olet arvokas ihminen ja sinulle on paikka täällä maan päällä ❤️

Vierailija
9/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet ei lähde ikinä. Compeed extra tein pysyy vaikka hiki valuisi, leikkaa siitä yli arven oleva pyöreäreunainen pala päälle. Kulmat alkavat repsottaa, siksi pyöreä. Lämmitä levyä allasi/ föönillä 30/5 min niin vaha lämpenee ja tarttuu hyvin kiinni. Tai Kirurginen ihonvärinen teippi Micropore .Molempia saa vain apteekista. Jos et näillä haluu peittää miten olisi värikkäät kinesioteipit. Voit feikata, että urheiluvammojen hoito menossa.

Meikkivoide ja puuteri auttaa jos et halua teippejä

Vierailija
10/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extra thin

Vierailija
11/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ihania kommentteja kikki ja kun autatte!❤️ Ihanaa että maailmassa on näitä hyväsydämmisiäkin!❤️ Mulla ei taida ihoteipit tai hikinauhat auttaa koska mulla siis on oikeasti kuummatkin kädet kokonaan ympäriinsä niin että tuskin sitä ns puhdasta ihoa ei näy koska viiltoja on helvetisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi