Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen hehkuttaa toista naista kauniiksi, kuinka useissa tapauksissa kyse on vilpittömästä toiminnasta?

Vierailija
13.04.2019 |

Kuuleeko naisen suusta totuuden kuka on kaunis ja kuka ei?

Kun nainen hehkuttaa toista naista kauniiksi, kuinka useissa tapauksissa kyse on vilpittömästä toiminnasta?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks kaveri, joka on mielestäni ihan jumalaisen kaunis. Omaa erikoisen tyylin, on siro ja puhuukin niin somasti. Kyllä mä hänelle olen sanonut et "herranjestas kun oot kaunis", ja se on ihan vilpitön ja aito reaktio. Välillä oikein hämmentyy kun nainen on niin nätti, että pitäis pistää pulloon ja hyllylle istumaan, ettei kukaan pääse sörkkimään :D

Kaikkia ei uskalla tosin kehua vaikka haluaisikin, monet on hämmentynyt kun luulevat et oon iskemässä.

Mulla ei ole tapana kehua ihan lämpimikseen, vaihdan puheenaihetta tai keksin jonkun kiertoilmauksen.

Vierailija
22/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko olla rehellinen. Kehun muita naisia kauniiksi, koska haluan heidän pitävän minusta ja olevan minulle ystävällisiä. Tyypillisesti ihmiset pitävät henkilöstä, joka kehuu heitä. Toki liiallisuuksiin, nuoleskeluun ei tule mennä, mutta "vilpitön" kohteliaisuus silloin tällöin uppoaa kuin veitsi kuumaan voihin. Niin miehiin kuin naisiin. Minulla on hyvät välit kaikkiin ihmisiin joiden kanssa arjessa toimin, ja minulle ollaan aina mukavia töissä ja harrastuksissa. Antamalla hyvää saa takaisin hyvää.

Tämä on tosi pinnallista, muttta anonyyminä netissä voin myöntää: myös somessa tykkäilen aina muiden kuvista ja kirjoitan niihin monesti kommentteja kuten "Ihana kuva", "Oletpa kaunis", koska se saa ihmiset osoittamaan vastavuoroisesti samanlaista huomiota minulle. Ja vaikka tämä on TODELLA pinnallista, niin myönnän rehellisesti, että tuntuuhan se hyvältä kun esim. somessa omiin kuviin tulee paljon tykkäyksiä ja kommentteja. Olen kyllä realisti: en ajattele, että muut ihmiset oikeasti häikäistyvät kuvistani, vaan ajattelen sitä juuri tuollaisena eräänlaisena vaihtokauppana. Siitä huolimatta se ystävällinen huomio tuntuu hyvältä. Voitte alapeukuttaa, olen vain rehellinen.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen tai tyttö valitsee kaverikseen ruman tai lihavan.

Että olisi itse,edustavampi.

Tutkittu tieto.

Vierailija
24/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas oon törmännyt aina siihen, että kauniit ja suositut tytöt on keskenään porukka, ja tavikset/epäsuositut ovat keskenään. Enpä muista varmaan koskaan esim. kouluaikoina nähneeni sellaista, että luokan kaunotar ja harmaa seinäruusu olisivat parhaat ystävät.

Tällaista jakautumista näkee muuten edelleen ihan yliopistossakin. Jotenkin ne kauniit ja muodikkaat vaan hakeutuvat toistensa joukkoon, ja vähemmällä ulkonäöllä/rahalla siunatut ovat sitten ystäviä keskenään.

Vierailija
25/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun harvoin muita mutta jos kehun niin olen oikeasti siä mieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän