Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies tietää kaikesta kaiken, alkaa itse tahallaan vänkäämään vastaan kun ärsyttää niin

Vierailija
13.04.2019 |

Oli asia mikä hyvänsä niin hän tietää miten se menee, puhuu kuin ei olisi mitään muuta vaihtoehtoa kuin se miten hän ajattelee asian olevan.

Jos ei ole itse aivan varma asiasta niin asia on silti niin ja puhuu kuin se tosiaan olisi vaikka on myös muita vaihtoehtoja.

Edes asiantuntijan mielipide ei vaikuta mitenkään, ne on tietysti väärässä. Putkihommat sun muut luonnistuu eikä tarvitse tarkastella edes asioita kun hän tietää.

Aiheutti meille vesivahingon kun "tiesi" asioista, sanoin monta kertaa, että pitäisikö varmistaa jostain ennenkuin lisäilee paineita patteriverkostoon (paineet tippui) ei varmistanut ja useamman kuukauden ajan lisäili melkein päivittäin. No yksi patteri vuosi ja kaikki ne miehen lisäämät vedet oli lattian alla.

Huomaan että itse alan tahallani vänkäämään sille vastaan kun ärsyttää niin tuo kaikkitietävyys

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea.

Vierailija
2/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja lyhytaikaisen miesystäväni tiet erkanivat toisistaan sen vuoksi, että hän tiesi aina kaiken kaikesta. Hän muun muassa tiesi minua enemmän kotikaupungistani, jossa ei ollut koskaan käynyt. Kun otin asian kunnolla puheeksi, hän kärsivällisesti selitti tietävänsä asiat paremmin, koska oli minua vanhempi.

Hän myös osasi kaiken ainakin periaatteessa, ja kun hän teki tai neuvoi väärin, syy oli aina jonkun muun.

Sinuna etsisin parempaa seuraa tai olisin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi ei oikeasti tiedä. Toisin kun minä, universaali nero. Tiedän kaiken niin hyvin ettei kannata tehdä mitään. Paitsi nus, nus ja päihteitä.

Vierailija
4/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä ihanuus 🙄

Miten kauan aiot katella tuota?

Vierailija
5/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mikä ihanuus 🙄

katsellut jo 9 vuotta.

Auta armias jos herra kaikkitietävä on väärässä 😅

ja aina kun on ollut oikeassa "mitä mä sanoin" tai "mä sanoin et se on noin"

Turha alkaa vänkäämään vastaan, usein toteankin vain että niin tietysti tms, toisinaan tekee mieli oikein vängätä vastaan, varsinkin silloin kun tiedän ettei hänellä voi olla tietämystä asiasta, vaikka onhan hän vähän jokaisen alan asiantuntija. Vaikka esim minulla on alan koulutus, ei silti kuuntele minun neuvojani, vänkää vastaan asioissa jotka on minulle ihan arkipäivää.

En vain ole vieläkään oppinut miten tällaisen ihmistyypin kanssa tulisi toimia, haukkua maanrakoon kun on väärässä? Sama asenne jos tekee tai sanoo jotain väärin, tai joku on hänen vikansa, eihän hän tee. Monesti olenkin oikein painottanut, että SINÄ TEIT VÄÄRIN, PAHOITIT MIELEN, SINUN VIKA.

ap

Vierailija
6/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla persu. Jätä sika.

Vierailija
7/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän sellainen mansplainaaja?

Vaikka olisit väitellyt aiheesta tohtoriksi, tietää joku aina sinua paremmin, koska on mies - vaikka hän ei olisi perehtynyt aiheeseen yhtään.

Vierailija
8/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt vaan väitän että imuhomma parantaa näköä. Siis siten ettei tarvitse silmälaseja. Ihan väitöskirja tekeillä kun aihe sattuu olemaan sellainen mistä tiedän kaiken. Ainakin kaiken oleellisen ja hyvin mieluusti opastan osaamattomia naisia.

Vierailija
9/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä, että koska hän tietää kaiken, niin mahtaako tietää milloin aiot ottaa eron hänestä

Vierailija
10/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mikä ihanuus 🙄

katsellut jo 9 vuotta.

Auta armias jos herra kaikkitietävä on väärässä 😅

ja aina kun on ollut oikeassa "mitä mä sanoin" tai "mä sanoin et se on noin"

Turha alkaa vänkäämään vastaan, usein toteankin vain että niin tietysti tms, toisinaan tekee mieli oikein vängätä vastaan, varsinkin silloin kun tiedän ettei hänellä voi olla tietämystä asiasta, vaikka onhan hän vähän jokaisen alan asiantuntija. Vaikka esim minulla on alan koulutus, ei silti kuuntele minun neuvojani, vänkää vastaan asioissa jotka on minulle ihan arkipäivää.

En vain ole vieläkään oppinut miten tällaisen ihmistyypin kanssa tulisi toimia, haukkua maanrakoon kun on väärässä? Sama asenne jos tekee tai sanoo jotain väärin, tai joku on hänen vikansa, eihän hän tee. Monesti olenkin oikein painottanut, että SINÄ TEIT VÄÄRIN, PAHOITIT MIELEN, SINUN VIKA.

ap

😅 Sun kannattaisi miettii oletko AIDOSTI onnellinen "täydellisen" miehesi kaa?

Vierailija
11/11 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut Herra Kaikkitietävän kanssa naimisissa jo 15 vuotta. Ominaisuus on ollut pinnalla erityisesti viime vuodet.

Jos olisi jokin aihe, josta hän ei tiedä kaikkea, ei hän halua siitä keskustella, koska sellainen aihe ei kiinnosta häntä,

Valitettavasti meillä ei ylipäänsä ole keskustelua juuri mistään. On vain monologi, jossa mies esitelmöi ja kertoo näkemyksiään. Miksi toinen osapuoli voisi sanoa jotain, koska mieshän tietää kaiken (tietämisen arvoisen).

Jos meillä käy miehen ystäviä tai tuttavia kyläilemässä, puhuvat he lähinnä keskenään. Itse voin olla paikalla tai en, läsnäoloani tai paikalta poistumistani ei juuri huomata (joo, olen hieman ’hiiri’.). (Jos mies ei ole paikalla, voin jutella ihmisten kanssa normaalisti, vaikka ihmiset olisivatkin ensisijassa miehen tuttavia.)

Mutta oli hämmentävää, kun pitkäaikainen tuttavani ja töistä tuttu ihminen tuli käymään kotonamme. Muualla kun tapaamme, tulemme hyvin juttuun keskenämme. Mutta kun tuttavani tuli käymään kotonamme, kutistui roolini siihen, että sisääntullessa sain sanoa ’hei’ ja hänen poistuessa ’hei hei!’. Muuten jos yritin sanoa jotain, puhui mies päälleni ja keskeytti, jos ehdin aloittaakaan. Mies myös vastaili puolestani. Miehen mielestä hän keskustelee normaalisti. Eikä hän kykene ymmärtämään, että puhuisi päälleni/vastailisi puolestani, vaikka vieras aloittaisi kysymyksensä minun etunimelläni. Mies ignooraa sen aidosti, ja kuulee vain kysymyksen, johon hänen on pakko päästä vastaamaan, koska hän tietää kaiken kaikesta ja parhaiten.

Muut tai ainakaan minä en voi tuoda keskusteluun mitään uutta tai lisäarvoa. Joten miksi antaa suunvuoroakaan. Tilanne ja miehen käytös naurattaisi, jos se ei suututtaisi.