Mistä kunnasta saisi talon n. 50 tuhannella?
Mikä olisi kiva kunta Etelä-Suomessa? Koulu pitäisi olla lähellä, apteekki ja kauppa.
Kommentit (13)
Esim. Pieksämäeltä saa omakotitalon tuohon hintaan kantakaupungin alueelta. Palvelut löytyvät Citymarketista ja Prismasta alkaen.
Kiva kunta ja halvat talot eivät yleensä mahdu samaan pakettiin.
Savonlinna. Etenkin nyt kun täältä lähti se opettajankoulutuslaitos. Kaunis kaupunki keskellä Saimaata.
Ei tuolla hintaa saa kuin homeisia aspesti murjuja jotka tulevat kalliiksi ja vievät terveytesi.
Etelä-Suomesta et saa mitään. Mutta mä oon ostanut hyväkuntoisen rintamamiestalon Etelä-Pohjanmaalta alle 70 000 eurolla. Sijainti, sijainti, sijainti! Tämä sijaitsee haja-asutusalueella.
Assburger kirjoitti:
Etuovi.com
siellä ne asunnot on!
Tai Oikotiellä.
Hämeenlinnan viereisistä kunnista (tai siihen liitetyistä entisistä kunnista), Hauho, Renko, Turenki, Tuulos, Hattula, Iittala. Varmasti löytyy, pyyntihinnat voi olla korkeita, mutta laitat vaan kylmän viileästi tarjousta -40% ... -50% pyynnistä, jos talo on tyhjillään, kuukauden miettimisen jälkeen yleensä myyjä antaa periksi, koska okt-kauppa on alueella lähes täysin seis.
Olen ostanut pohjoisemmasta suomesta talon hintaan 30 000e. Ei tarvinnut kun pientä pintaremonttia. Maatakin 5ha.
Etelä-Suomesta et saa omakotitsloa 50.000 eurolla, mutta Etelä-Pohjanmaalta saar omakotitalon alle 100.000 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Suomesta et saa omakotitsloa 50.000 eurolla, mutta Etelä-Pohjanmaalta saar omakotitalon alle 100.000 eurolla.
Ilmeisesti esim Hämeenlinna, Hausjärvi ja Janakkala ei ole Etelä-Suomea?
Tule iloiseen Kouvolaan!