Köyhälle työttömälle sopiva puolue?
Kommentit (9)
Demarit tai vihreät. Minä äänestin demaria.
Miksi et AP mene töihin? Eikö työttömyys ole väliaikainen kausi elämässä? Työtön ei ole ammatti. Äänestä Keskustaa, RKP:tä tai Kokoomusta, sillä nämä vastuunkantajapuolueet toimivat yrittäjinä ja luovat työpaikkoja.
Kokoomus. Kannattaa sosiaaliturvaa tarpeen mukaan, työttömien työllistämistä sekä elinkeinoelämän ja talouden kehittämistä. Kaikki nuo nostavat köyhää työtöntäkin, työllistyypä tai sitten ei.
Ainoastaan vasemmistoliitto ja vihreät ajavat työttö(mänkin) etua, muut puolueet ovat hyvin pitkälti porvaripuolueita jotka haluavat työttömät ilmaistöihin ja oikeasti näin nostavat entisestään työttömyyslukuja
Suomalaisilla työttömillä on asiat oikeasti todella hyvin. Tukia saa ja jotkut jopa enemmän mitä jostain matalapalkka-alalta saa. Sehän on ihan luksusta.
Jos olet elämäntapatyötön, niin vasemmistoliitto, jos taas haluat töihin, niin Kokoomus joka haluaa panostaa työpaikkoja luovaan yritystoimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät on oikeistopuolue ja nykyisin myös demarit, vaikka ovat olevinaan työväen asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät on oikeistopuolue ja nykyisin myös demarit, vaikka ovat olevinaan työväen asialla.
Kuinka pihalla täytyy olla, että väittää vihreiden kuuluvan oikeistoon?
SDP, piraatit.