Mitä ilonpilaajia sinun lähipiirissäsi on?
Uusi työkaverini on osoittautunut raskaan sarjan ilonpilaajaksi.
Kun joku kertoo iloisena uudesta omakotitalostaan ja sinne suunnitelluista remonteista, julistaa ilonpilaaja napakasti, miten juuri tuon ikäisissä taloissa on aina hometta ja rakennettaessa käytettyä asbestia. ”Niin että onnea vaan.”
Onko teillä kokemuksia ilonpilaajista?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Koiranpentuni nimi on Leo. Kun ilonpilaaja kuuli sen, hän sanoi nimen tarkoittavan leijonaa, joka on kissaeläin. Hänestä oli kummallista, että olin antanut koiralleni kissan nimen.
Sama ilonpilaaja totesi myös koiranpennustani, että koiran elinikä on noin 12 vuotta. Sitten eläin kuolee ja tulee surua.
No niinhän se on, mutta tarviiko tuollaista puhua ihmiselle, joka on iloinen uudesta pennusta?
Olin ostanut uuden taulun ja sisustustyynyjä makkariin, lähetin kuvan kaverille saatteella kato mä vähän sisustin niin kaveri vastasi hmmm en oo ikinä tykänny sun sängystä.
Poikani nousi pystyyn 8 kuukauden ikäisenä ja alkoi kävellä 11 kuukauden iässä. Tästä kun aikoinaan kerroin ylpeänä äitinä muille, niin eikös jonkun ilonpilaajan pitänyt sanoa siihen, että ”ne jotka alkaa kävellä varhain, alkaa puhua myöhään”.
Se kyllä otti päähän. Eikä edes ollut totta. Minun poikani puhui yksivuotiaana useita sanoja ja osasi pieniä lauseitakin tyyliin ”ei puuro”.
Yksinhuoltajaäitinä sain säästettyä lapsille ja itselleni lomaviikon etelässä. Olimme siitä niin iloisia. Ilonpilaajan oli kuitenkin ihan pakko sanoa, että meidän lomakohde on ihan paska paikka ja että jokin muu kohde olisi ollut parempi. Hän ei ikinä menisi siihen kohteeseen, mihin me olimme menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan lounaspöydässä söin salaattia, mihin olin pilkkonut edellispäivän paistin jämät.
Ilonpilaaja katsoi salaattiani ja totesi, että punainen liha tappaa ja tuhoaa ilmaston.
Siinä sitä olikin tekemistä syödä salaatti loppuun, kun tunsin olevani maailmankaikkeuden tuhoaja. Ikinä en enää mene samaan pöytään kuin ilonpilaaja.
Nojoo, eihän tuo kohteliasta ollut. Oikeassa silti oli.
Tuskinpa sentään. Mahtaako ilonpilaajalla olla värjätyt hiukset, meikkiä, kasapäin vaatteita, uusia kännyköitä tai muita laitteita, remontoitu/muodikas koti, matkusteleeko, kulkeeko jollain muulla keinolla kuin kävellen? Mikä onkaan turhaa, jos toisia kerran arvostelee. Ruoka on syömistä varten ja välttämätöntä.
Minkä takia te otette nää ilonpilaajat vakavissanne ja annatte heidän tosiaan määrätä tunteistanne?
Varmaan nauttivat siitä vallasta minkä mahdollistatte reaktioillanne yms.
Nouskaa kaiken sen yläpuolelle, tästä hetkestä alkaen!
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia te otette nää ilonpilaajat vakavissanne ja annatte heidän tosiaan määrätä tunteistanne?
Varmaan nauttivat siitä vallasta minkä mahdollistatte reaktioillanne yms.
Nouskaa kaiken sen yläpuolelle, tästä hetkestä alkaen!
Toiset on niin moukkia etteivät tajua kuinka moukkia. Toteaa vaan kuten Aki ja Turo: Ou stöks stöks!!
Ja jatkaa elämää iloisena omista jutuista :)
...tai se sanoja.
Sama