Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohdintaa sängyssä, mitä teillä keskustellaan lauantai aamulla sängyssä?

Vierailija
13.04.2019 |

Miehen kanssa loikoillaan aina pitkään peittojen alla ja ”hölmöillää”. Jutellaan kaikkea turhanpäiväistä, nauretaan vitseille ja kiusataan toisianne hyvässä hengessä :)

Tänään sitten keskustelimme, että mitenhän muiden pariskuntien/lapsiperheiden aamut sängyssä sujuvat. Joten minähän kysyn teiltä, että miten teillä aamut sujuu? :D

T: Vaimo ja 3 teinin äiti.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"äh, tää on kamalaa! Miksi sun pitää nousta näin aikaisin!"

"Oma huono valinta valita lehmäpuolen opiskelija tyttöystäväksi, olisi vaan kannattanut pysyä puutarhuripuolella!"

Opiskeleeko se lehmäksi?? Olen aina luullut että siihen kasvetaan.

Sama. Oon aina miettinyt mistä kaikki ärsyttävät lehmät on kotoisin.

Vierailija
42/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on puhuttu ystävän uudesta kodista, päivän suunnitelmista, säästä, aamupalasta, seksistä (ja harrastettu seksiä), polkupyörien huollosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aamulla jaksa puhua.

Vierailija
44/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuimme mestarista

Kävikö esileikistä👉👌

Kävi. Haaveilen mestarista sängyssäni....

Vierailija
45/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin yritin vaimon kanssa jutella juuri kuvatusta mustasta aukosta ja kuinka avaruus ja aika kaareutuu sen ympärillä niin että koko aika-avaruuskudelma repeää mustan aukon kohdalla. Ja että mustass aukossa aikakin on pysähtynyt. 

Vaimo ymmärtänyt!

Sitten kysyin että otatko kampea mieluummin syyläriin vaiko peräkonttiin, niin sain vastauksen. 

Vierailija
46/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimmät repliikit taitaa olla "öngh" ja "örrh" minun suustani. Nukahdan miestä myöhemmin ja lisäksi nukun huonommin viikolla, ja jos mennään samaan aikaan nukkumaan (ja myös jos annan periksi rytmilleni ja kukun myöhään), olen aivan kuollut siihen aikaan, kun mies jo heräilee. Havahdun hetkellisesti siihen, kun mies nousee, mutta jos mies erehtyy kysymään jotakin, kykenen vain ölisemään vastaukseksi. :D Yleensä mies tulee takaisin aamupalaa laitettuaan, sähköpostit hoidettuaan ja koiran vietyään, silittää ja antaa suukon ja sanoo, että tule syömään. Keskustelut höpistään sitten pöydän ääressä.

Vierailija
47/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä herää ensin ja vonkaa pimpua viikonloppuisin. Esitän nukkuvaa niin kauan, että hän kyllästyy 😁

Vierailija
48/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä keskustella sängyssä. Taisin yhdellä lauseella kommentoida eilisillan tv-ohjelmaa. Mies nousi sitten ja meni keittiöön, minä jäin vielä nukkumaan.

Vierailija
49/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisimmät repliikit taitaa olla "öngh" ja "örrh" minun suustani. Nukahdan miestä myöhemmin ja lisäksi nukun huonommin viikolla, ja jos mennään samaan aikaan nukkumaan (ja myös jos annan periksi rytmilleni ja kukun myöhään), olen aivan kuollut siihen aikaan, kun mies jo heräilee. Havahdun hetkellisesti siihen, kun mies nousee, mutta jos mies erehtyy kysymään jotakin, kykenen vain ölisemään vastaukseksi. :D Yleensä mies tulee takaisin aamupalaa laitettuaan, sähköpostit hoidettuaan ja koiran vietyään, silittää ja antaa suukon ja sanoo, että tule syömään. Keskustelut höpistään sitten pöydän ääressä.

Mäkin haluun :(

-Sinkkukinkku

Vierailija
50/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuimme mestarista

Kävikö esileikistä👉👌

Kävi. Haaveilen mestarista sängyssäni....

Niin varmasti te molemmat

Vierailija
51/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies herää aina ennen minua, eli herätessäni olen yksin sängyssä. Yleensä kuitenkin kutsun miehen kanssani halimaan sänkyyn, ennen kuin jaksan nousta. Ei me juurikaan jutella siinä, korkeintaan mietitään mitä söisi aamupalaksi.

Vierailija
52/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin jotenkin sellaisia romattisia aamuja ja hellyyttä, mutta teidänhän aamut kuulostaa ankeilta 😳

Ap

Suurin osa pitkistä suhteista on arkista arkea. Sitä että herätään eri aikaan, toista pissattaa, toinen tarvitsee kahvia ennen kuin viihtyy seurassa, lapset kaipaa aamupalaa tai koirat ulkoilutusta.

Sellainen hupsuttelu ja hempeily on aivan mahtavaa, mutta jos ahdistuu tylsistyy lauantaiaamusta joka ei ala heti sängyssä hupsuttelulla ja hempeilyllä, niin pitkän, onnellisen parisuhteen todennäköisyys on aika heikko.

Vierailija
53/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotin jotenkin sellaisia romattisia aamuja ja hellyyttä, mutta teidänhän aamut kuulostaa ankeilta 😳

Ap

Suurin osa pitkistä suhteista on arkista arkea. Sitä että herätään eri aikaan, toista pissattaa, toinen tarvitsee kahvia ennen kuin viihtyy seurassa, lapset kaipaa aamupalaa tai koirat ulkoilutusta.

Sellainen hupsuttelu ja hempeily on aivan mahtavaa, mutta jos ahdistuu tylsistyy lauantaiaamusta joka ei ala heti sängyssä hupsuttelulla ja hempeilyllä, niin pitkän, onnellisen parisuhteen todennäköisyys on aika heikko.

Minusta taas sinkkuna toi eka vaihtoehto kuulostais ihanalta elämältä. Sängyssä lojuminen ja lässytys puolestaan ahdistavalta. No ehkäpä siinä syy sinkkuuteni;D

Vierailija
54/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kultasennoutajan yksivuotis päivä joten hän on ollut tämän aamun tavallistakin enemmän pääroolissa meidän punkassa. Kohta lähdetään maratooni lenkille mikä kruunataan säkillisellä mäkkärin euron juustoja joita jokainen saa syödä vatsansa täyteen puistonpenkillä. Varsinkin birthday boy💙🍔🎈😍💞

Vierailija
55/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero mölisi ja heilui välissä ja herätti meidät molemmat. Vähän aikaa jutusteltiin söpöjä taaperolle ja perusteltiin kumman olisi tärkeämpää saada jäädä sänkyyn. Voitin.