Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohdintaa sängyssä, mitä teillä keskustellaan lauantai aamulla sängyssä?

Vierailija
13.04.2019 |

Miehen kanssa loikoillaan aina pitkään peittojen alla ja ”hölmöillää”. Jutellaan kaikkea turhanpäiväistä, nauretaan vitseille ja kiusataan toisianne hyvässä hengessä :)

Tänään sitten keskustelimme, että mitenhän muiden pariskuntien/lapsiperheiden aamut sängyssä sujuvat. Joten minähän kysyn teiltä, että miten teillä aamut sujuu? :D

T: Vaimo ja 3 teinin äiti.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies navetalla joten ihan yksin saan loikoa sängyssä...tai no koira näytti hipsivän sänkyyn kans.

Vierailija
2/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käydään keskustelua pilden löysyydestä vs kakkosreiän tiukkuuden välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"äh, tää on kamalaa! Miksi sun pitää nousta näin aikaisin!"

"Oma huono valinta valita lehmäpuolen opiskelija tyttöystäväksi, olisi vaan kannattanut pysyä puutarhuripuolella!"

Vierailija
4/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies heräsi jo pari tuntia aikaisemmin. 1v pojan kanssa kävin yksinpuhelua kun herättiin: iskä on jo herännyt, mitähän isi puuhaa? Mennään katsomaan.

Vierailija
5/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"äh, tää on kamalaa! Miksi sun pitää nousta näin aikaisin!"

"Oma huono valinta valita lehmäpuolen opiskelija tyttöystäväksi, olisi vaan kannattanut pysyä puutarhuripuolella!"

Opiskeleeko se lehmäksi?? Olen aina luullut että siihen kasvetaan.

Vierailija
6/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herään ainakin pari tuntia ennen vaimoa lähes joka aamu, eli keskustelen täällä palstoilla. :)

Vierailija
7/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös klo 7 keittämään aamupuuroa. Huomenna. Sama. Ja ylihuom...

Vierailija
8/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei keskustella mitään. Minä herään kukonlaulun aikaan ja mies nukkuu puolelle päivin. Kun herää ja kömpii alakertaan kahvinkeittoon toivotamme toisillemme hyvät huomenet. Ensin tarvitaan iso muki kahvia ja pari tupakkaa ennen kuin miehelläni alkaa edes puhelahjat palautumaan. Sitten voimme keskustella siitä missä järjestyksessä alamme siivoamaan.

Vierailija
9/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aina huomattavasti aikaisemmin kuin mies. Hänellä on krooninen, liikuntaa rajoittava sairaus, joten hänen aamunsa käynnistyvät todella hitaasti.

Syön rauhassa aamiaista, palstailen ja luen uutisia. Nyt lähden koiran kanssa metsälenkille ja kun reilun tunnin päästä palaan, löydän miehen todennäköisesti edelleen sängystä. Menen halailemaan miestä ja suunnittelemme yhdessä mitä teemme myöhemmin. Paremmat keskustelut käydään sitten illalla :)

Vierailija
10/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Piereskellään ja kuorsataan.

Vierailija
11/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin -Herää. Mennään keittämään kahvia.

Mies -Mutisi jotain epäselvää ja nousi haluttomasti istumaan

Seuraava vääntö oli siitä kumpi kävelee ulos kylmään hakemaan sanomalehden.

Ihan kiva normiaamu siis.

Vierailija
12/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa herätti jo viideltä. Heräsin sohvalta taas, mies nukkui sängyssä. Mä usein nukahdan sohvalle kun katson elokuvaa. Kissa söi ja päästin sen parvekkeelle hetkeksi. Sitten nukuttiin taas koko porukka. 

Äsken mies herätti ja kysyi, onko mulla rahaa. Vastasin myöntävästi ja hän lähti kauppaan. Halusi käydä siellä ennen aika-ajoja. Eipä meillä ihmeellisiä keskusteluja aamuisin käydä. Eikä varsinkaan nyt kun tulee formulaa ja se sopii mulle oikein hyvin. 

Vierailija
13/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa herätti jo viideltä. Heräsin sohvalta taas, mies nukkui sängyssä. Mä usein nukahdan sohvalle kun katson elokuvaa. Kissa söi ja päästin sen parvekkeelle hetkeksi. Sitten nukuttiin taas koko porukka. 

Äsken mies herätti ja kysyi, onko mulla rahaa. Vastasin myöntävästi ja hän lähti kauppaan. Halusi käydä siellä ennen aika-ajoja. Eipä meillä ihmeellisiä keskusteluja aamuisin käydä. Eikä varsinkaan nyt kun tulee formulaa ja se sopii mulle oikein hyvin. 

😅👍

Vierailija
14/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Minä pötköttelen tässäkunnes jaksan nousta laittamaan aamupalan. Mies herää sitten kun aamupala on pöydässä tai olen lopettelemassa syömistä.

Vierailija
15/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna heräsin ehkä tunnin miehen jälkeen, kuten yleensä, ihana oli kattanut aamupalan valmiiksi. Tarviin kupin kahvia ja jonkun aikaa, että pystyn juttelemaan. 😅

Vierailija
16/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään yleensä aikaisemmin ja pelailen olohuoneessa. Kun kuulen miehen heräilevän joskus tunnin kuluttua menen usein viereen pötköttelemeään. Jutellaan edellisestä päivästä, lauantain suunnitelmista, lapsista milloin mistäkin. Ei päästetä toista lähtemään sängystä vaan pelleillään.

Vierailija
17/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa tylsiä. Ehkei mua harmita tämä sinkkuus sitten kuitenkaan.

Vierailija
18/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna hyväilin mieheni selkää ja kysyin mieheltäni: ”mitä haluaisit?” Olisin toivonut miehen vastaavan: ”sinua” mutta mies vastasi: ”kahvia”. No, annan mieheni vielä hetken nukkua ja kyselen sitten uudestaan...

Vierailija
19/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksanut puhua mitään, oli niin kamala väsy vielä. Vähän siinä hiplailtiin ja se päättyi sitten taas aamuseksiin, suuseksiin tosin vain, puolin ja toisin. Mutta se riitti ihan hyvin, kun seksiä oli eilen illallakin. Sen jälkeen jaksoi jo vähän jutellakin, lapsista lähinnä puhuttiin, niitä on 4. Ja sitten pitikin jo nousta laittamaan aamupalaa lapsille. Mies hoiti aamupalan, itse koominen vieläkin tässä sohvalla.

Vierailija
20/59 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin -Herää. Mennään keittämään kahvia.

Mies -Mutisi jotain epäselvää ja nousi haluttomasti istumaan

Seuraava vääntö oli siitä kumpi kävelee ulos kylmään hakemaan sanomalehden.

Ihan kiva normiaamu siis.

Miksi herätit miehen?? Etkö osaa yksin keittää kahvia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän