Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-tuttavuus muualla yökylässä

Vierailija
12.04.2019 |

Tapasin todella mukavan miehen, ja meillä synkkäsi tosi hyvin. Nyt kuitenkin katoin Tinderistä, että hän oli viime yönä ihan eri etäisyydellä kodistaan. Eli oli yötä ihan jossain muualla kuin kotonaan.
Todennäköisesti toisen naisen luona? Harmittaa ihan pirusti, kun ihan oikeasti luulin löytäväni sen tosi mukavan miehen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma oli? Tiedät kyllä ettei tasosi riitä ko. tinder komistukseen.

Vierailija
2/11 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta te ette ole sopineet parisuhteesta? Molemmilla vielä tinderit jäljellä puhelimessa. Silloin saa mennä ja tehdä kuin sinkku - joka onkin.

Vierailija
4/11 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on voinu olla ihan missä vaan 🤦‍♀️

Vierailija
5/11 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samoin. Paljastui että sillä oli muita ja yhtäkkiä fb:seen ilmestyi ”parisuhteessa” vaikka oli juuri sanonut ettei pysty nyt mihinkään vakavaan vielä kun on huono suhde takana. Hah. Mä en enää ole sinisilmäinen, älä sinäkään

Vierailija
6/11 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi samoin. Paljastui että sillä oli muita ja yhtäkkiä fb:seen ilmestyi ”parisuhteessa” vaikka oli juuri sanonut ettei pysty nyt mihinkään vakavaan vielä kun on huono suhde takana. Hah. Mä en enää ole sinisilmäinen, älä sinäkään

Niin ja tää sama mies tuli puoli vuotta myöhemmin ruikuttamaan mulle nykyisestään. Säälittävää

Vierailija
7/11 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinkku ole tilivelvollinen sijainnistaan. Vai alkaako se narsistinen kontrollointi jo tuossa vaiheessa?

Vierailija
8/11 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi nyt järkyttää herkimpiä, mut moni matkustaa, sukuloi, käy keikoilla ja reissaa jopa työn puolesta. Ihan hirveää!!!!!

En ole aina itsekään yhdellä paikkakunnalla, vaikka olen perheellinen. Nyt tulee sit kai ero.

Vierailija
9/11 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko toisen naisen luona tai kaverin tai sukulaisen tai työreissussa. Ellette ole sopineet muiden tapaamisesta, niin olette sinkkuja ja toimitte kuten sinkut toimivat,

Vierailija
10/11 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on roikkunut sit tinderissä tuon naisen luona

Vierailija
11/11 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää voi nyt järkyttää herkimpiä, mut moni matkustaa, sukuloi, käy keikoilla ja reissaa jopa työn puolesta. Ihan hirveää!!!!!

En ole aina itsekään yhdellä paikkakunnalla, vaikka olen perheellinen. Nyt tulee sit kai ero.

Hän ei nyt matkusta eikä reissaa ja tiedän tarkalleen missä hän on töissä ja missä hän asuu.

No tyhmästi ymmärsin, että meidän välillä on enemmän enkä odottanut hänen vielä yöpyvän toisten naisten luona. 

Oma moka ja harmittaa vain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän