Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hieman ällö taksikuski

Vierailija
12.04.2019 |

Kyseli tosi tarkkaan missä asun ja lipoi huuliaan kun korjasin ripsiväriä, sitten pyysi että saa viedä mut ihan mun kotiin asti ovelle käskin jättää tien risteykseen ja sanoin voivani mainiosti kävellä kotiin muttahän alkoikin inttää että ei ei kyllä minä vien! Piru kun haluan kävellä ettet tule ahdistelemaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut taksikuskit ( miehet ) luulee olevansa jumalan lahja naiselle. Kokemusta on. Haluan vaan kyydin paikasta toiseen, en muuta kiitos!

Vierailija
2/6 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sä heräsit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus. Tuollaiset pervot pitää saada pois takseista. Juuri oli lehdessä kuinka joku oli pysäyttänyt taksin ja tunkenut vehkeensä kehitysvammaisen pikkulapsen suuhun. Näitä pervoja on nykyään taksit täynnä.

Vierailija
4/6 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki taksikuskit ajaa mutkin ihan ovelle. Se on sitä asiakaspalvelua. Todennäköisesti myös vain lipaisi kuivia huuliaan. Ei ketään kiihota sun ripsarin laittos. Kuka muka edes korjaa meikkiä taksissa matkalla kotiin? Huono provo.

Vierailija
5/6 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee valitus. Tuollaiset pervot pitää saada pois takseista. Juuri oli lehdessä kuinka joku oli pysäyttänyt taksin ja tunkenut vehkeensä kehitysvammaisen pikkulapsen suuhun. Näitä pervoja on nykyään taksit täynnä.

Mistä miesvihasi kumpuaa? Kaikki hoitajat on muuten murhaajatappajia ja kaikki naiset pakastaa vauvojaan

Vierailija
6/6 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no se osoite kysytään tietenkin siitä syystä, että tiedetään minne ollaan menossa. Toisaalta taas sellainen, joka ei kerro osoitetta on taas potentiaalinen juoksutaksin ottaja, tai yhtä potentiaalinen autoon nukahtaja. 

Itse en esimerkiksi suostunut koskaan ottamaan humalaista asiakasta kyytiin, joka ei suostunut kertomaan tarkkaan minne oli menossa. Mainitsemalla ainoastaan, että "aja nyt vaan eteenpäin, mä kyllä kerron sitten", ei minun autoni liikkunut metriäkään. Muutamaan kertaan, kun kantapäänkautta kokee sen, että ottaa kyytiin tuollaisen asiakkaan, joka sammuu takapenkille jo parin minuutin päästä, etkä saa häntä kirveelläkään hereille, puhumattakaan, että saisit sen kakistamaa pääteosoitteen, vaikka hereille saisitkin, niin kusessa olet. Sinulla on siis kyydissäsi asiakas, josta sinulla ei ole hajuakaan mihin hän on menossa ja uloskaan häntä et voi heittää, koska saisit syytteen heitteillejätöstä jos hän sinne hankeen tuupertuu. Ainut mahdollisuus on lähteä viemään hänet putkaan ja näin olen joutunut pari kertaa tkekemäänkin. Tosin silloin ollut poliisiasema lähellä. Jossain huitsinnevadassa sen sijaan olisi vitsit vähissä.

Eli kyllä sille osoitteen kyselylle ihan perusteensa on. Sitäpaitsi on huomattavasti turvattomampaa jäädä yksin kävelemään sinne yöhön, kuin mennä taksilla ihan kotiovelle saakka. Itsekään en ketään mielelläni yöhön jättänyt yksin käpöttelemään, en varsinkaan naisia, enkä varsinkaan humalaisia, sillä jälleen kerran: jos jotain olisi sattunut, niin minä olisin se jota ensimmäinsenä kuulusteltsaisiin ja pahimmillan myös heitteillejätöstä syytettäisiin. Esimerkiksi aina kun vein vahvasti humalaisen kotiin, niin en lähtenyt paikalta ennen kuin näin hänen astuvan ulko-ovesta sisään, koska sen jälkeen kun hän oli astunut kynnyksen yli, hän ei ollut enää minun vastuullani.