Hoitajat niskuroineet taas
Pohjoisessa Suomessa kävelivät työpaikoiltaan ulos. Paljonko näille ahneille naisille pitäisi maksaa että olisivat tyytyväiset? Nyt jo hoitajien palkka kolme-neljä tonnia. Olisivat hyvillään että on töitä. Seuraavan hallituksen tehtävänä on ensimmäisenä lakkauttaa ja kieltää AY liike yhteiskunnalle vahingollisena toimintana.
Kommentit (25)
Kannattaa pyrkiä töihin lennonjohtoon. Niiden ei tarvi kuin uhata lakolla niin palkka nousee.
Tuon aloituksen sananvalinta "niskurointi" kertoo että kyse on latvakakkosesta. Mulle jos töistä joku sanoisi että niskuroin niin menisin lakkoon samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Mulla 28 v työkokemus ja ikälisineen peruspalkkani on 2672e. Työskentelen leikkausosastolla.
Ei ole mitään ongelmaa saada sinun työllesi korvaajaa ulkomailta. Olet ihan hyväpalkkainen verrattuna moneen moneen muuhun ammattikoulun käyneeseen.
Ammattikoulun? Ei, en ole itse sairaanhoitaja, mutta pidän sairaanhoitajia ja leikkaussalihoitajia isossa arvossa! Käyvät kuitenkin melkoisen koulun ja töissä kestävät kiirettä ja painetta. Leikkaussalihoitajista esmes: menepä itse kuule sinne saliin ja tiedä jokaisen instrumentin nimi ja tee kaikki hygieenisesti ja siedä se paine, mikä niskassa on, kun pöydällä voi olla joku, jonka henki on vaakalaudalla. Mene ja sano sitten, miten helppo työ on!
Kyllä minusta hoitajat, kun kerran hoitavat ihan eläviä ihmisiä, ansaitsevat palkkansa.
Vierailija kirjoitti:
Lukisitte lääkäreiksi. Ai niin, ei hoitajan ÄO siihen riitä. Tyhmät naiset.
Niin, koska naislääkäreitähän EI ole olemassa.. Voi pyhä sylvi...
Jokainen kyvykäs pääsee lääkikseen. Eivät kuitenkaan ne, joilla ei siihen ole riittävästi älyä.
Vaikka tapahtuisikin kaikkialla niin silti hävettäisi kun kaikki tietäisi mitä omalla työpaikalla tapahtuu.