Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin traumatisoitunut terveydenhuollossa asiakkaana olemisesta

Vierailija
11.04.2019 |

Pahinta on, että se nöyryytys ei lopu koskaan, koska sairauteni on pysyvä. Tänään olin sairaalassa ja koko loppupäivän olen ollut taas ihan uupunut ja itkuinen. En jaksa enää

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne siellä nöyryyttää?

Vierailija
2/7 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, jos joku osaisi auttaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pysyvä sairaus, kuulostaa tutulta, koskaan ei tiedä onko mukava vai inhottava lääkäri .voimia sulle

Vierailija
4/7 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne välttämättä nöyryytä edes, mutta aina pitää olla alasti ja puristeltavana ja kertoa ongelmistaan erilaisen henkilökunnan luona. Esimerkiksi tässä sairaalassa missä olen nyt ollut viimeksi, olen tavannut 3 tai 4 eri fysioterapeuttia tavallisten lääkärien ohella. Ap

Vierailija
5/7 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muualla ei ole yhtä virhellinen ja huono terveydenhuolto kuin täällä. Tämä ei ole edes trolli vaan suomalainen terveydenhuolto on saanut viimeisetkin toiveen rippeet pois.

Ihminen on Suomessa merkityksetön.

Vierailija
6/7 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääk kirjoitti:

jos on pysyvä sairaus, kuulostaa tutulta, koskaan ei tiedä onko mukava vai inhottava lääkäri .voimia sulle

Kiitos ja samoin. Tahallaan kiusaajiakin tietysti aina löytyy. Ap

Vierailija
7/7 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme sisätautia, 1 lapsena ja 2 aikuisena saatu, joten sairaalapyöritys on tuttua...ja olen sairaalassa vieläpä töissä. Olen arvostanut elämääni eri tavalla tehtyäni keikan neuron kuntoutusosastolle, se oli lähestulkoon traumatisoivaa. Toiset pysäytetään perusteellisesti ja pidemmäksi aikaa, me sentään sitkutellaan vielä eteenpäin. Tsemppiä ja parempia aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi