Väyrysen puolue?
Ei noilta p.ersuilta näytä onnistuvan Eu-k.riittisyys kuin puheiden tasolla, maksavat varmaan liian hyvin siellä.
Itse en jaksa edes m.aahanmuutosta pauhata, eikös sekin ollut ihan Eu:sta tuleva juttu, liekö Suomella ollut paljoa sananvaltaa kuinka paljon omien rajojemme sisälle tulee väkeä.
Joku äänestämässä Väyrysen puoluetta? Media ollut minusta aika hiljaa siitä.
Kommentit (10)
Ja sanokaa minun sanoneen että Eu:ssa tulee kansalaisten kontrolli-direktiivit lisääntymään esimerkiksi nyt juuri m.aahanmuuton ja t.errorismin verukk.. perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ja sanokaa minun sanoneen että Eu:ssa tulee kansalaisten kontrolli-direktiivit lisääntymään esimerkiksi nyt juuri m.aahanmuuton ja t.errorismin verukk.. perusteella.
Ei mitään väliä, niin kauan kuin EU ei jaa yksittäisille valtioille JATKUVASTI lisää rahaa näiden direktiivien valvomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Väykällä vain rikollisia ehdokkaina.
Kriminaalipuolue olis muuten aika iskevä nimi. Kripu.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti, omilla aivoilla ajattelu onkin ollut yksi pahimpia rikoksia maailman historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti, omilla aivoilla ajattelu onkin ollut yksi pahimpia rikoksia maailman historiassa.
Mutta ehkä Eurostoliitolla on tähänkin ongelmaan joku ratkaisu jonka saamme nähdä jos sinne halajamme jäädä?
Paavon vaalityö on muuttunut 100% pelkäksi kiukutteluksi ja uhriutumiseksi. Katkeraa, kun vanha seniili ei kiinnosta ketään edes sen vertaa, että pääisi isojen tenttiin mukaan.