Onko Kiira Korpi kaunis?
Kommentit (132)
Oli aikoinaan ihan nätti, mutta vanhahan tuo jo on.
Ilman meikkiä ei joukosta erota, mutta vahvasti meikattuna taviksestakin saa vaikka minkälaisen "kaunottaren".
Ei. Niin tavallinen kun olla ja voi.
Miksi täällä haukutaan tavallisen näköisiä naisia ei kauniiksi, kun kuitenkin suurin osa teistä kommentoijista on tavallisen näköisiä?
Ihan nätti ja symmetriset kasvonpiirteet, mutta omasta mielestäni mm. hänen siskonsa on kauniimpi.
Moni varmaan tarkoittaa, että suomalaisen mittapuulla kaunis, mutta olemme ruma kansa. Hänellä ei kuitenkaan ole edes suomalaisen mallin tai missin ulkonäköä. On ikään kuin ylempää keskitasoa, mutta ei kaunottaren ulkonäköä. Esim. Ruotsissa olisi vain keskitasoa.
Helluntailaiset sanoisi että ruma ja kelvoton.
Helluntailaisilla on kaikkeen mielipide. Tämä aihe on varmasti heille tärkeä. Hehän on itse niin kauniita kaikki.
Seinäjoella on niin hyviä ihmisiä.
Alyona Juntunen on enemmän mun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Peppupanon väärti.
Kiira on kertonut kärsivänsä usein ripulista.
Näyttää lapselta, jotkut miehet tykkää siitä, minä en.
Helluntailaiset eivät anna minkäänlaista arvoa rumille ihmisille.
He on sydämeltään hirveitä. He on vaan itse kauniita.
Sen täytyy olla himokas silikonitissi Salma Hayek joka kelpaa. Kaikki rakastavat niitä silikoneja kun pitää niitä tarjolla. Häntä ei koskaan kritisoida kun on niin himokas. Normaalissa arjessa joutuisi kritiikin kohteeksi. Mutta pitää olla se päiväuni. Ja kukaan niistä ei koskaan saisi sitä Salmaa. Eivät tyttöystäväksi.
Miehet tuhoavat naiset viemällä heidän itsetunnon. He tahtovat olla itse jotain erityistä. Haukkuvat ja pilkkaavat. Varmaan kuolevat pian pois.
Miehet tuhoavat naiset viemällä heidän itsetunnon. He tahtovat olla itse jotain erityistä. Haukkuvat ja pilkkaavat. Eivät itse kelpaa mihinkään. Rumia ja hirveitä ihmisiä. Niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
On suomalaisten mittapuulla kaunis mutta palsta laisten mielestä ei. Muualla kehuttais mut tänne on rikastunut niin kauniita yhmutseja ettei Kiira sillan säväytä