Millainen ihminen tekee ruuaksi nakkikastiketta ja perunamuusia?
Kastike on löysähköä eikä suutuntuma ole hyvä toisen löysähkön lisukkeen kanssa. Kastikkeen kanssa tarjotaan keitettyjä perunoita. Muusia voi sitten syödä vaikka paistettujen nakkien kanssa.
Kaikenlaisia ihmisiä sitä on!
Kommentit (69)
Tänään tehdään muusia ja nakkikastiketta! Tuli nälkä jo.
Minä. Ja Trampaksen nainen filmissä Poliisin poika. Epäilen, että naapurikin syyllistyy tällaiseen, koska on perhepäivähoitaja. Siellä on useita pikkulapsia.
Ja tiedoksi, muusin ei tarvitse olla löysää. Ja lisukkeena voi tarjota sitä purutuntumaa.
Niin, se on kyllä suunnattoman ihmeellistä, että ihmisillä on erilaisia makuja. Tätä kannattaa päivitellä ihan av:lla asti. On se sen verran suuri ihme.
Meillä on yleensä nakkikastikkeen kanssa pastaa, mutta äitini tekee perunamuusin kanssa nakkikastiketta. Muusi on melko kiinteä, eikä kastikkeessa ole liikaa nestettä, hyvin toimii.
Äitini on seitsemänkymppinen korkeakoulutettu ja asuu pääkaupunkiseudulla.
Tein tänään. Aika usein teen, on meidän lemppari.
Sellainen joka tykkää löysästä löysän kanssa? Katsos, ap, kun ihmisillä on erilaisia makumieltymyksiä. Itse en tykkää lainkaan keitetyistä perunoista ruskean kastikkeen kanssa. Vain sipattia syön keitettyjen perunoiden kera.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka tykkää löysästä löysän kanssa? Katsos, ap, kun ihmisillä on erilaisia makumieltymyksiä. Itse en tykkää lainkaan keitetyistä perunoista ruskean kastikkeen kanssa. Vain sipattia syön keitettyjen perunoiden kera.
Mikä vtun sipatti?
Esimerkiksi tällainen kolmevitonen naimisissa oleva nainen, jolla on kolme kouluikäistä lasta. Olen koulutukseltani filosofian maisteri ja työskentelen kulttuurialalla. Mitä muuta haluaisit minusta tietää?
Meinasin just tehdä toissapäivänä, mutta nakit olivatkin menneet jo vanhoiksi. Tein sitten vain perunamuussia ja söin sitä jonkun paistintapaisen kanssa.
Ja niin se millainen ihminen olen: lyhyt ja akateemisen tutkinnon suorittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka käskee tekemään nakkikastikkeen kaveriksi löysää muusia? Ja sen kastikkeenkin voi suurustaa aika paksuksi.
Juuri jonkun neropatin takia käytin sanaa löysähkö. Jos ymmärrät ruuanlaitosta edes alkeet, ymmärrät miksi muusi on löysähkö lisuke verrattuna keitettyihin perunoihin.
Ap
Löysähköt on housuissa, jos vahinko sattuu. Ei ruokalautasella.
913 kirjoitti:
Nälkäinen.
Nälkäinen ei ehdi kastiketta tehdä.
Muusia ja paistettuja nakkeja, kiehautettuja sekavihanneksia.
NAM!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vtun sipatti?
Kato vttu googlesta!
Sanoisin, että normaalia kotiruokaa arvostava sekasyöjä.
Esimerkiksi minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vtun sipatti?
Kato vttu googlesta!
Google kirjoiteaan vttu isolla G-kirjaimella.
Ihan perhanan hyvää, nam nam! Tulikin nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vtun sipatti?
Kato vttu googlesta!
Ihan vtun sama mulle. Vtun pilkunn.ssija!
En syö kokoperunoita juuri koskaan muulloin kuin kesällä uusia perunoita. Nakkikastike ja muusi on herkkua. Pidän myös sosekeitoista ja lihaperunasoselaatikosta.
Ja esim. kokolihapihveistä en pidä, koostumus kuvottaa.
Assburger kirjoitti:
913 kirjoitti:
Nälkäinen.
Nälkäinen ei ehdi kastiketta tehdä.
Muusia ja paistettuja nakkeja, kiehautettuja sekavihanneksia.
NAM!
Kastike valmistuu samalla kun ne nakit paistaa. Ei kestä yhtään kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vtun sipatti?
Kato vttu googlesta!
Ihan vtun sama mulle. Vtun pilkunn.ssija!
Temper temper! It's not septemper! :D
Juuri jonkun neropatin takia käytin sanaa löysähkö. Jos ymmärrät ruuanlaitosta edes alkeet, ymmärrät miksi muusi on löysähkö lisuke verrattuna keitettyihin perunoihin.
Ap