Auttakaa! Miten täältä pääsee pois?
Taas meni päivä vauvapalstalla. Olisin tämän ajan voinut tehdä töitä tai jotain muuta järkevää. Sen sijaan tuijottelin yhä uusia keskusteluja, kirjoittelin merkityksettömiä tsemppausviestejä ja seurasin, paljonko tykkäyksiä kommenttini saavat.
Miten täältä pääsee pysyvästi pois? Oon jo koittanut laittaa virustorjuntaohjelmaan kiellon tälle sivustolle, mutta täällä sitä taas hillutaan. En edes tajua miksi.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on palstailussa jos ei ole muita ystäviä?
Muita ystäviä? Täällä on paljon kiusaamista, joidenkin lempihuvia.
Täältä saa väärän kuvan elämästä.
Jotkut jopa uskovat näitä juttuja ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut jopa uskovat näitä juttuja ihan tosissaan.
Täällä on paljon vähemmän teeskentelyä kuin "tosi"elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa varmasti kun keksit itsellesi muuta tekemistä. Sellaista, mihin ei liity internet tai tietokone. Jos et avaa konetta tai selainta, et ole täälläkään. Eihän kukaan ihminen tarvitse elämäänsä viittä tuntia internettiä päivittäin. Se oikea elämä on koneiden tuolla puolen. Ja kun vietät yhä suurenevan osan ajastasi koneiden ulkopuolella, niin priorisoit koneella viettämäsi ajan todennäköisesti sen jälkeen niin ettet tuhlaa aikaasi enää täällä vaan hoidat tärkeämpiä ja järkevämpiä asioita.
Onhan nämä koneet nykyaikaa, mutta miten se menikään se sanonta siitä hyvästä rengistä ja huonosta isännästä...
t. aina jostain riippuvainen
Iso osa ongelmaa on se, kun oikeastaan olisi muuta tekemistä, mutta yritän vältellä sitä viimeiseen asti mm. juuri hillumalla täällä. Siis on työ, jota tehdään tietokoneella ja jossa apuna tarvitaan nettiä. Tarkkaa työaikaa ei ole, on vain deadline. Sitten palstailun takia kaikki jää viime tinkaan eikä työtä tule tehtyä niin paljon kuin voisi.
Jotenkin tunnetasolla tämä palsta on palkitsevampi kuin palkkatyö, vaikkei siinä mitään järkeä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut jopa uskovat näitä juttuja ihan tosissaan.Täällä on paljon vähemmän teeskentelyä kuin "tosi"elämässä.
Porvoosta 90 %.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopas muuta. Gradu on odottanut jo vuosia, kun jäin tänne. Sulla tuskin on ihan yhtä paha tilanne.
Ota suosiolla kandin paperit, mee töihin ja palstaile työajalla kuten miä teen. Töissä ollessa syön, käyn pöntöllä ja palstailen.
Mulla on jo kandin paperit ja töitäkin tehty pari vuosikymmentä. Häiritsee vaan kun en saa gradua tehtyä.
Joku ehdotti av-aiheista gradua, mutta se on hieman hankalaa luonnontieteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut jopa uskovat näitä juttuja ihan tosissaan.Täällä on paljon vähemmän teeskentelyä kuin "tosi"elämässä.
Ja paljon enemmän valehtelua. Olemme työkavereiden kanssa täällä milloin mistäkin provoilemassa. Ihan tosissaan otetaan meidän pelleily.
Ohis
Käske puolison blokata ip-osoite.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tosissanne? Olen päättänyt, että tunti päivässä riittää. Ja se riittää. Kahdeksalta lähden kauppaan ja teen sen jälkeen ruokaa. Syön aina myöhään. Tänne tulen huomenna tunniksi.
Joopa joo. Syömisen jälkeen kyselet täällä, kuka alapeukutti sun kommenttia ja miksi.
Minä tulin tänne aikoinaan äitiysvapaalla, kun ei ollut muuta sosiaalista elämää. Nyt lapsi on viisi ja minä olen koukussa.
Valitettavasti se tahdonvoima tulee sieltä järjestä käsin. Tiedostamisesta. Mieti jos tämä paikka olisi joku huume. Miten siitä pääsisi eroon? Haluamalla sitä jotain muuta (tervettä elämää) enemmän, I suppose. Ja joka kerta kun houkuttaa, niin pitää valita aina uudelleen että en tee tuota enää.
Helpottaa varmasti kun keksit itsellesi muuta tekemistä. Sellaista, mihin ei liity internet tai tietokone. Jos et avaa konetta tai selainta, et ole täälläkään. Eihän kukaan ihminen tarvitse elämäänsä viittä tuntia internettiä päivittäin. Se oikea elämä on koneiden tuolla puolen. Ja kun vietät yhä suurenevan osan ajastasi koneiden ulkopuolella, niin priorisoit koneella viettämäsi ajan todennäköisesti sen jälkeen niin ettet tuhlaa aikaasi enää täällä vaan hoidat tärkeämpiä ja järkevämpiä asioita.
Onhan nämä koneet nykyaikaa, mutta miten se menikään se sanonta siitä hyvästä rengistä ja huonosta isännästä...
t. aina jostain riippuvainen