No jo oli puhelu
Soitin tunnettuun liikkeeseen x, ja sieltä vastaa miesaspa, ei mitään hajua tosin mitä hän puhelimeen vastasi. Mietin hetken, että eh... Minne olen soittanut?
Minä: eh... Moi, siis puhutko suomea...?
Aspa: Juu
Minä: ai heh joo. Sitten selitän asiani eli etten kerennyt hakemaan paria pakettia ja kysyn, voivatko lähettää uudestaan.
Aspa kertoo, että tällaisessa tilanteessa tulee palautus.
Minä: joo tiedän sen, mutta voitteko siis lähettää uudestaan ne?
Sitten aspa selittää, että tarkoitti että noutamaton paketti tarkoittaa heille asiakaspalautusta.
Sanoo että voi kuitenkin laittaa pyynnön eteenpäin, että jos olisi mahdollista saada paketit uudestaan.
Olemme lopettamassa puhelua, kun kysyn vielä, että mistä siis tiedät nimeni...?
Näki kuulemma numerosta sen.
Ahaa? Noh, oli miten oli, toivottavasti saan paketit vielä uudestaan. Haluan ne!
Kommentit (10)
Maksat myös siitä, etä paketti lähetettiin lähettäjälle tiedäthän sen.
Vierailija kirjoitti:
Normaali aikuinen kykenee huolehtimaan siitä, että jos tilaa jotain, niin ehtii myös hakemaan tuotteet. Sinä olit yhtä tyhmä kuin aspakin.
Ööö? Kyllä sinä olet tässä se tyhmä, kun kommentoit ihan päätöntä soopaa. En kutsunut ketään tyhmäksi, toisin kuin sinä. Ja minä sinua, NYT.
Se miksi en päässyt hakemaan paketteja, lienee ihan oma asiani.
Voi elämän kevät sahajauhojen määrää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali aikuinen kykenee huolehtimaan siitä, että jos tilaa jotain, niin ehtii myös hakemaan tuotteet. Sinä olit yhtä tyhmä kuin aspakin.
Ööö? Kyllä sinä olet tässä se tyhmä, kun kommentoit ihan päätöntä soopaa. En kutsunut ketään tyhmäksi, toisin kuin sinä. Ja minä sinua, NYT.
Toivottavasti et saa pakettejasi. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et saa pakettejasi. Ei mulla muuta.
Mikä sinua vaivaa? :DDD Toivot ettei tuntematon ihminen saa jotain paketteja?? Ota lääkkeet. Ap
Mikä hemmetti ongelma teillä on MINUN tilauksistani?? :DD Aloitin keskustelun, koska oli niin hämmentävä puhelu. Siinä kaikki???
Miksiköhän tämä tapaus piti tänne kertoa? Mitään ihmeellistä, hauskaa tai järkyttävää ei siinä ilmennyt. Höh!
Tuossa mitään hämmentävää ollut. Poista vaikut korvista niin kuulet paremmin. Mutta ne sulle enää mitään postita, ellet maksa näistä palautetuistakin postimaksua, se on selvä.
Miksi sinulla ei ollut mitään hajua, minne olit soittanut? Etkö kuitenkin itse naputellut numeron ja ottanut yhteyttä? Yleensä silloin tiedetään, minne soitetaan.