Siinä taas "kaveri"! :D
Viime kuussa sain kaveripyynnön fb:ssä vanhalta kaverilta, josta en ollut kuullut vuosiin, koska hänellä ei aikanaan fb:tä ollut ja numerokin vaihtui. Kyseessä siis mies, joka opiskeluaikana seurusteli mutta olimme silti kavereita. Olimme kavereita vielä senkin jälkeen, kun hän erosi tyttöystävästään. Kun hyväksyin hänen kaveripyyntönsä, hän laittoi innoissaan viestiä ja kyseli kuulumisia. Kerroin mitä nykyään teen ja missä asun ja kenen kanssa (avomieheni). Tietysti kysyin hänenkin kuulumisiaan, mutta ei hän enää vastannut. :D Ei muuten ole ensimmäinen kerta. Ja kun parisuhdestatukseni näkyy kaikille kavereille. Kerran eräs "kaveri" laittoi viestiä että olisi kiva nähdä monen vuoden jälkeen ja sitä vähän ihmettelin kun kuitenkin olemme asuneet samassa kaupungissa jo monta vuotta, niin selvisikin että oli "lohduttavaa olkapäätä" vailla. Eipä siinä muuta kuin toteamus että olen onnellisesti parisuhteessa, enkä ole tästäkään miehestä sen jälkeen kuullut. Muutenkaan ei ole tarpeeksi ystäviä, kun sitten taas ne naiskaverit viettävät aikaa muiden kanssa. Mutta jotenkin vain naurettavaa tuo että muka kysellään kuulumisia ja sitten ollaankin mykkiä kun "selviää" että olen parisuhteessa. Nuorena minulla oli todella paljon kavereita molemmista sukupuolista, mutta nyt ei sitten oikein kovinkaan monta ja nekin ovat naisia.