Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko esimiehelle jos työkaveri ei tee töitään?

Vierailija
11.04.2019 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jos se kusee sun nilkkaan

Vierailija
2/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan kovin yleinen uskomus, ettei pomo tiedä, mitä alaiset tekevät.

Minulla oli edellisessä työpaikassa kaksi alaista (muiden lisäksi), jotka eivät tulleet toimeen keskenään. Toinen kaveri käytti työaikansa lähinnä toisen kyttäämiseen ja minulle raportoimiseen. Sanoin monta kertaa, että kyllä minä näen, mitä kukakin saa aikaan, mutta ei auttanut. Minun olisi pitänyt julkisesti haukkua se toinen laikaksi ja antaa työnsankarin arvonimi sille toiselle.

Kannattaa keskityttyä enemmän siihen omaa tekemiseen kuin muiden töiden kyttäämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole minun asiani puuttua muiden tekemisiin. Kertoisin ainoastaan silloin, jos se haittaisi merkittävästi omaa suoriutumistani. Isommalla työpaikalla mulle on ihan paskanhailee mitä kukakin tekee.

Vierailija
4/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan silloin, jos se lisää omia töitäni. Muuten ihan sama.

Vierailija
5/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonutkin, sellaisessa tilanteessa kun yhden työntekijän käytös myös häiritsi muita ja aiheutti huonon ilmapiirin. Uusi pomo oli kiitollinen että sai tietää ja pystyi puuttumaan asiaan.

Vierailija
6/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei vaikuta työhöni, niin en kerro. Kyllä pomo saa asian tietää, kun tietyt työt jää tekemättä ja voin omista dokumenteista osoittaa, että omalta osalta asia on ollut OK jo viikkoja.

Vierailija
7/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä työpaikkoja paljon haukutaan, mutta on niissä paljon hyvää. Ei onneksi ole kuin yksi työkaveri pomon lisäksi. Pomo saa itse päättää mitä tekee firmassaan ja se toinen tekee ihan eri hommia, joten ei ole mun päänsärky, miten päivänsä käyttää. Kumpikaan meistä ei tee toisen hommia, vaan lomien aikana hommat vain on seis. 

Vierailija
8/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vingutaan aina muiden tekemättömyydestä ja spekuloidaan onkohan tuolla tai tuollakaan mitään tekemistä.

Siis kaikki toisistaan. Ihan ihme hommaa kun kaikki suorituu hyvin ja ilmapiiri on varsin mainio. Keskenään ovat niin hyvää pataa ja sitten kahdenkeskisissä palavereissa alkaa valitus.

Töissä tasajaukauma sukupuolia, eri ikäisiä.

Vierailija
9/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin asia haittaa sinua? Ärsyttääkö vain vai joudutko korjaamaan toisen jälkiä? Jos joudut tekemään toisen takia enemmän, niin kyllä kertoisin. Jos taas työkaverin tekemiset tai tekemättä jättämiset eivät koske sinua, niin anna olla, se on johon oma ongelma.

Vierailija
10/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin vain silloin, jos työt tulisi minun tehtäväksi, muuten en.

Minulle on yks hailee mitä muut tekevät, vain omat työtehtävät ratkaisevat. En halua kyylätä ketään.

Vierailija
11/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa, saa vain vaikean ihmisen maineen.

Vierailija
12/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan silloin, jos joudun tekemään myös hänen töitään. Tosin ensin sanoisin asiasta työkaverille ja jos ei tapahdu muutosta, sitten pomon puheille. 

Vierailija
13/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, koska me työntekijät olemme yrityksessä tms sitä varten, että hommat hoituu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän