Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksensin humalassa naapurin postilaatikkoon. Mitä teen?

Vierailija
10.04.2019 |

Hävettää! Olen siis ollut pitkään huonoissa väleissä tämän kanssa, mutta silti meni yli. Tulin siis kännissä kotiin kaverilta päivällä ja matkalla päätinkin oksentaa juuri naapurin postilaatikkoon kostoksi hänen käytöksestään. Kotiin tultaessa sammuin muutamaksi tunniksi ja heräsin vasta. Mitä teen? Ei ilmeisesti tiedä, että olin minä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy sanomassa naapurille että saa oksentaa tai vaikka paskantaa sun postilaatikkoon

Vierailija
2/11 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennat omaan postilaatikkoon ettet ole ainakaan epäilyksenalainen. Yhdessä sitten kauhistelette moraalittomia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, sillä todella vähän on enää laatikoita ilman lukitusta ja siitä pienestä kolosta on vaikea oksentaa.

Vierailija
4/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, sillä todella vähän on enää laatikoita ilman lukitusta ja siitä pienestä kolosta on vaikea oksentaa.

Tätä samaa olin tulossa kirjoittamaan.

(Oksentaja kantanee mukanaan suppiloa.)

Vierailija
5/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraselkäinen tapa hoitaa asia: kerrot mitä tapahtui ja miksi, joko siivoat itse tai tilaat siivouspalvelun, lisäksi hyvittelet pääsiäiseen sopivalla leivonnaisella (viinipullo ei tällaiseen tapaukseen istu).

Sitten menet terveyskeskukseen ja kysyt mitä apuja heillä on tarjolla kun sinulla ei juominen pysy hallinnassa.

Harkitse AA:ta.

Vierailija
6/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo tehnyt uusia aloituksia muuna kuin oksutrollina. Hae hoitoa, jos oikeasti haluat apua. 

Vierailija
7/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lukitsemattomia ne ovat meillä päin useimmilla, ja tosi helppoa on yrjötä siitä isosta kolosta, ainakin jos suunsa painaa kiinni lootaan.

Vierailija
8/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa olin tulossa kirjoittamaan.

(Oksentaja kantanee mukanaan suppiloa.)

http://www.kilpimyynti.fi/graphics/products/pun_vali_57c84088.jpg

olisko 4 cm leveä reikä kuitenkin?

Vierailija
9/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi paha ole. Minä taas oksensin kerran vaimoni apposen auki olevaan p eräreikään, kun oltiin a naalia lämmittelemässä, mutta p askanhaju laittoi yökkäämään, kun oli vielä pikku krapula päällä.

Vierailija
10/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko laatikko tyhjä vai oksensitko postien päälle? 

Vierailija
11/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna koston elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän