Fazer valkopesemässä itseään mutta milloin alkaa välittämään asiakkaistaan??
Ei enää häkkikanoja mutta palmuöljyä ja sokeria varmaan sitäkin enemmän. Laadunvalvontaan voisivat myös vähän satsata kun tuotteitaan ovat liiankin usein vetäneet takaisin.
Kommentit (65)
Ootko saanu potkut fazerilta vai mikä sulla on hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Ootko saanu potkut fazerilta vai mikä sulla on hätänä?
Pilannut mun koko elämän laittamalla palmuöljyä mun lempparisuklaisiin. Yhtä hyvin olisivat voineet koiranpaskaa jauhaa mukaan.
Ei kukaan pakota syömään sitä. Minä tykkään Fazerin tuotteista. Ihan sama, vaikka AV:lla säännöllisin väliajoin ap repii pelihousunsa sen takia. Parasta on rusinapähkinäsuklaa.
Palmuöljy on halpaa. Siksi käyttävät.
Otappa fazerin sininen ja tavaa valmistusaineet. Löytyykö palmuöljyä?
Ennemmin pitäisi kysyä miksi lähes joka suklaassa on *piipin* SOIJAA!
Soijaa on jäätelöstä lihatuotteisiin ja näin allergisena on aika kapea ruokavalio.
Sitä voi kysyä onko gm soijaa vai tavallista?
Ja sitten mikä on gm soijan pointti? No se että se kestää glyfosaattia....
Tämän takia en enää syö fazerin tuotteita. Ihokin kiittää sekä kroppa, kun suklaansyönti vähenee😊
Vierailija kirjoitti:
Otappa fazerin sininen ja tavaa valmistusaineet. Löytyykö palmuöljyä?
Ennemmin pitäisi kysyä miksi lähes joka suklaassa on *piipin* SOIJAA!
Soijaa on jäätelöstä lihatuotteisiin ja näin allergisena on aika kapea ruokavalio.
Sitä voi kysyä onko gm soijaa vai tavallista?
Ja sitten mikä on gm soijan pointti? No se että se kestää glyfosaattia....
Totta tämäkin, mutta ei poista palmuöljyn ongelmaa. Eikä peruuta Fazerin vihapuhekampanjaa. Fazer on boikotissa, eli itselleni sama mitä jätettä tuotteisiinsa tunkevat.
Olen Dammenbergin asiakas nykyään.
Fazerin punaisessa ja hasselpähkinärouheessa ei ole palmuöljyä. Muuta Fasua en ostakaan enää.
Voi kun laittaisivat palmuöljyä vielä Mignon-muniin. Ovat aivan liian hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun laittaisivat palmuöljyä vielä Mignon-muniin. Ovat aivan liian hyviä.
Eikö vielä ole? Wienernougat'ssa on, ja sehän on kutakuinkin samaa suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin punaisessa ja hasselpähkinärouheessa ei ole palmuöljyä. Muuta Fasua en ostakaan enää.
Mutta noissa kaakaon osuus on niin pieni, ettei niitä voi suklaana pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta noissa kaakaon osuus on niin pieni, ettei niitä voi suklaana pitää.
Minä kyllä pidän :)
Taas tää palmuöljyhullu on täällä. Vaihda välillä, nyt voisit pääsiäisen kunniaksi pelätä mämmiä! Hui hirveää, ne on laittaneet mämmiin jotain mustaa! Apua, maapallo tuhoutuu. Ihmiset kuolee pahaan makuun. Apua.
Kerro ihan oikeasti, miksi pelkäät sairaalloisesti Fazeria ja jotain öljyä? Onko sulla muita fobioita? Pakotettiinko sut lapsena syömään palmuja vai?
Meitä palmuöljyä karttavia on paljon. Syystä.
Turhaan sä täällä keuhkoot. Ota suoraan yhteyttä Fazerin johtoon. Ne on tottuneet kuuntelemaan kaikenlaisia häröjä.
Vierailija kirjoitti:
Meitä palmuöljyä karttavia on paljon. Syystä.
Niiiiiin? Syystä että? Alaklikit kyllä tulee, mutta ei vastausta.
!!!!!!