Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut zappos.com:ista?

21.05.2006 |

Toimittavatko Suomeen ja munkälaiset posti- ja tullimaksut?

Siellä kun olisi niin ihania kenkiä koko perheelle...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tykästynyt kovasti Clarksin kenkiin. Niitä olenkin tilannut parin viime vuoden aikana lukuisat parit...

Kävin itse viime kuussa Jenkeissä, ja huomasin, että Shoebuyn kautta (www.shoebuy.com) osa kengistä tuleekin halvemmaksi. Tosin Zapposin asiakaspalvelu sun muut ovat mielestäni vertaansa vailla, samaten uskon olevan heidän valikoimansa.

Kävin juuri katsomassa Zapposin sivuilta, että Suomeen sieltä ei valitettavasti voi tilata. Zappos toimittaa vain USA:aan. Se on tosiaan harmi, sillä kengät ovat mielestäni hyviä, valikoima todella laaja ja palvelu pelaa. Tuo mainitsemani Shoebuy näyttää kyllä toimittavan kenkiä muuallekin maailmaan.

Toivottavasti löydät keinon saada niitä kenkiä. Itse juuri reissuni aikana tilasin pojalleni Timberlandin goretex-kengät. Jenkkihinta oli 47 e ja Suomen normaalihinta 78 e. Aika usein tuo palautus on vielä ilmaista Jenkeissä. Tosin harvoin olen joutunut palauttamaan mitään. Zapposin sivuilla olevista arvosteluista on muuten ollut hyötyä, kun olen pähkäillyt kahden mahdollisen koon välillä omissa kenkätilauksissa.

Jos satut tilaamaan tuolta Internetistä Jenkeistä, käy vaikka Googlella katsomassa, löytyykö ko. kauppaan alennuskuponkeja/koodeja. Itse sain Shoebuysta (sori vaan tämä jatkuva mainostus) 15 prossan alen ihan Googlella hakemallani alennuskoodilla. Zapposilla kengät olisivat olleet 78,95, mutta tuon toisen hintaa taisi jäädä noin 60 USD.

Tulleista ja muista maksuista minulla ei ole tietoa.

Vierailija
2/3 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullia ei kaiketi tule jos kyseessä on yksityisen ihmisen tekemä postitus?

Muutama ystäväni asuu osan vuodesta jenkeissä, joten varmaankin onnistuu saada kengät zappos.comista heidän kauttaan (ainakin viiveellä)!

Sitä ennen täytyykin käydä tutustumassa tuohon mainitsemaasi sivustoon jos sieltä löytyisi meille kivoja kenkiä!

Timberlandia minäkin olen lapsillani käyttänyt ja niille olisi taas tarvetta! Voisihan sitä ostaa itsellekkin jotain, vaikka kaapeista kenkiä jo löytyykin. =) Kiitoksia vain mainostuksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulliasioihin en tosiaan osaa ottaa kantaa. Kälyni postitti juuri minulta heille reissultamme jääneen takin. Hän oli laittanut johonkin vihreään ilmeisesti Tullia varten olevaan lappuun sisällöksi takki ja samalla, että se on lahja.

Hienoa, että saattaisit saada ystäviesi mukana noita kenkiä! Jenkeissä tosiaan valikoima on huima noissa nettikenkäkaupoissa. Jos koon tietää varmasti, ei tule ongelmaa siinäkään.

Ei muuta kuin lykkyä tykö onnistuneisiin kenkäostoksiin!