Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piilarikontrolli, kun piilarit nettikaupasta

Piilari
10.04.2019 |

Miten te hoidatte piilarikontrollit, jos tilaatte netistä piilarit? Tarkoitan siis tilannetta, jossa on saanut piilarireseptin esim. Instrusta ja ikinä ei ole niitä ostanut ko. optikkoliilleestä. Nyt tarvitsisi tehdä näöntarkastus ja saada uusi piilariresepti. Enhän mä kehtaa mennä taas Instruun ja kertoa, että tarvitsen uuden piilarireseptin. Missä te käytte ja mitä sanotte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet esim. sinne instruun ja sanot että tarviit uuden piilarireseptin. Tarkastavat silmäsi, mittaavat vahvuudet ja saat reseptin. Simple as that.

Vierailija
2/4 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt optikolla aivan tavallisesti. Saat reseptin, jäät vielä harkitsemaan, koska hankit ne uudet piilarit ja naputtelet reseptin tiedot nettikauppaan. Simple! Toimii täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat piilolinssikontrollista. Ei siinä tarvitse mitään selitellä.

Vierailija
4/4 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitoksia avusta. Jotenkin tuntuu, että vaikka maksankin siitä käynnistä, minun tulisi ostaa piilarit sieltä. Viimeksi minulla oli tilanne, että olin käynyt vuosia aikaisemmin piilareita hankkimassa, mutta sopivia ei löytynyt. Palasin muutaman vuoden päästä uudellaan katsomaan, jos löytyisi sopivat. Optikko ei edes neuvonut piilareiden laitossa, koska varmaan luuli, että olen tilannut niitä netistä ja käyttänyt vuosien ajan piilareita, vaikka kerroin kyllä tilanteen. Yritin pyytää neuvoja, mutta oli tosi ylimielinen. Sen vuoksi ajattelin, että on väärin toimia noin.