Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nuo henkilöautoilijat ovat niin tyhmiä että luulevat ettei Helsingin Hämeentiellä saa enää ajaa!

Vierailija
10.04.2019 |

Se kielto koskee ainoastaa LÄPIAJOA Hakaniemen ja Kurvin välillä! Eli saa ajaa, jos kääntyy sivukadulle, sivukadulta tai muuten vaan pysähtyy asioimaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsokaa kun minä ajan Hämeentiellä,  kaikkien ohi ja edestakaisin. Surrrrrurrrr surrruurrrrrrrrr wrooooooom minulla on pikkuinen pili mutta iso auto wroooooooooooommmmm katsokaa minua ja hurratkaa kun ajelen pitkin Hämeentietä"

Voe vitt* et oo tosissas??

Vierailija
2/4 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy noin huonoilla alueilla, ei kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Katsokaa kun minä ajan Hämeentiellä,  kaikkien ohi ja edestakaisin. Surrrrrurrrr surrruurrrrrrrrr wrooooooom minulla on pikkuinen pili mutta iso auto wroooooooooooommmmm katsokaa minua ja hurratkaa kun ajelen pitkin Hämeentietä"

Mikäs vassaripelle sinä olet? Minä noudatan lakia ja ajan omalla autollani, koska rahaa on eikä ruuhkabussi kiinnosta eikä kielitaitokaan riitä kuljettajan kanssa asioimiseen.

Vierailija
4/4 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs vassaripelle sinä olet? Minä noudatan lakia ja ajan omalla autollani, koska rahaa on eikä ruuhkabussi kiinnosta eikä kielitaitokaan riitä kuljettajan kanssa asioimiseen.

Osu ja uppos Bemaripelleen =) Ouch!

Surrurrruuuurruuurururuurururur WRRROOOOOOOOOOOOM =)))))))