Saako mistään ravintolasta Saarioisen jauhelihapitsan veroista pitsaa?
Olen käynyt pitsalla vaikka missä, mutta mikään ei ole maistunut oikealle pitsalle. Onneksi tuota maailman parasta pitsaa voi ostaa kotiin, mutta olisi joskus mukavaa päästä uloskin syömään laatupitsaa.
Kommentit (15)
Saman firman tonnifisupizza pyyhkii lattiaa tuolla klassikoiden klassikolla. Mitä jos ottaisit yhteyttä Saarioisille, ehkä he voisivat laittaa sinne tehtaanmyymälään pöydän ja parit kynttilät romanttista illallista varten?
Ei kai missään ravintolassa tehdä noin surkeaa ruokaa?
Eräästä Jyrki Sukulan kuntouttamasta kuppilasta saa/sai! Paikan saatte kyllä itse selvittää.
Jos on tottunut surkeaan ruokaan, niin kai sitä haluaa surkeaa ruokaa loppuikänsä.
Suosittelen opettelemaan maistelemaan ruokaa, ihan kuin pikkulapsetkin tekevät.
Onneksi tuon kulinaristisen aarteen saa lidlistä ja prismoista alle euron jää Luigit ja Ähmedit nuolemaan näppejään.
Luigi, italialainen pizzakokki. kirjoitti:
Saman firman tonnifisupizza pyyhkii lattiaa tuolla klassikoiden klassikolla. Mitä jos ottaisit yhteyttä Saarioisille, ehkä he voisivat laittaa sinne tehtaanmyymälään pöydän ja parit kynttilät romanttista illallista varten?
Niillä oli muuten _oikeasti_ hyvä kasvispizza aikoinaan. Muistaakseni sitä vain muutettiin.
Sinccis
Eräällä pystygrillillä tuota saa taiteltuna puoliympyrän muotoiseksi ja paistettuna pöytägrillin vastusten välissä. Erinomainen eväs ravintolaillan päätteeksi. Takaan, että maistuu teillekin!
Joo mä muistan sen. Mutta siitä on kyllä aikaa. Meni ihan hyvin kylmiltäänkin, siinä puistossa pussikaljoitellessa :D
Vierailija kirjoitti:
Niillä oli muuten _oikeasti_ hyvä kasvispizza aikoinaan. Muistaakseni sitä vain muutettiin.
Sinccis
Siinä alkuperäisessä oli ananasmehua seassa. Antoi raikkaan maun sille. Ja porkkanan muistan. Se oli oikeasti hyvää. Toi nykyinen on ihan täysin erilainen.
Joo mä muistan sen. Mutta siitä on kyllä aikaa. Meni ihan hyvin kylmiltäänkin, siinä puistossa pussikaljoitellessa :D
Joo pari kylmää ja kalaan, niin siinä uistatellessa semmoisia tuli joskus pisteltyä.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Siinä alkuperäisessä oli ananasmehua seassa. Antoi raikkaan maun sille. Ja porkkanan muistan. Se oli oikeasti hyvää. Toi nykyinen on ihan täysin erilainen.
Mä ostin ykspäivä, enkä tykännyt yhtään. Siinä oli jotain juustoa tai jotain .. muutakin mistä mä tykkäsin.
Sinccis
Joo, noissa ravintoloissahan ne pistää aina ihan liikaa täytettä pitsoihinsa. :D
:D Jos joskus matkustat Italiaan, muista varata niitä matkalaukkuun!
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Joku oikeasti syö noita jauhomössöisiä roiskeläppiä :D
Nyt työttömät perustamaan pitsakittareita!