Oliko tämä vihje?
Oltiin ulkomailla koulu- ja työporukalla excursiolla. Samas työpaikas on samasta koulusta tulleita useita vaikka kuinka, haalittiin myös vielä koulussa olevia mukaan. Ryypättiin porukalla paikallisessa baarissa, yritin yhtä gimulia vähän vaivihkaa lämmitellä, heittää läppää ja olla sosiaalinen. Sitten jossain vaiheessa iltaa tää mimmi sanoi mulle, että lähdettäiskö hotellille näiden tuoppien jälkeen, ettei tarvis yksin kulkea. Ko. kaupunki muuttuu aika villiksi yö/ilta-aikaan. Mentiin sitten kaksistaan hotellille. Ja minä hölmö en tajunnut, että se olikin ehkä vihje. Kaveri kysyi seuraavana päivänä "saitko". Miksi pitää olla niin putkiaivo...
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli lähes suora pyyntö. Missasit.
Toivotin vain hyvää yötä hotellin aulassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sun tappio :)
Ihan oikein sille mimmille, jos ei osaa puhua asioista suoraan niiden oikeilla nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olit sentään kohtelias:)
Riippuu vähän minkämaalainen nainen. Ei kaikki naiset ole samanlaisia kuin suomalaiset naiset. On mahdollista, että pyysi vain sinua saattamaan.
Saatan kyllä kuvitella, kun en itsekään kummoisen näköinen ole, mutta osaan olla sosiaalinen ja naurattaa naisia. Erityisesti parin tuopin jälkeen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sun tappio :)
Miksi aina oletetaan, että naisen saaminen olisi joku voitto? Nainenhan olisi voinut olla täynnä neurooseja, eikä ehkä olisi osannut mitää vaan olisi olettanut että mies tekee kaiken ja luulla, että seksistä seuraa aina jotakin suurempaa ja ap saanut vain riesan itselleen.
Ajattele positiivisiä puolia. Ei pelkoa sukupuolitaudeista, raskaudesta ja kaikesta muusta krääsästä joka tuollaisesta saattaa seurata.
Jos olisi halunnut jotain niin olisi pyytänyt sinut huoneeseensa drinkille tai vastaavaa. Katsos ulkomailla naiset uskaltavat sanoa mitä haluavat. Tai näin minä ainakin olen kokenut. Jos kaupunki on turvaton niin saattoi ihan oikeasti pyytää vain saattamaan.