Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etsintäkuulutettu Nacci

Vierailija
10.04.2019 |

Kaikki on varmaan lukenut jossain vaiheessa KRP:n etsintäkuuluttamasta Janne "Nacci" T:stä. Minä olen aina päässäni ääntänyt tuon liikanimen NAKKI, mutta mites te muut? :D Just tossa juteltiin kaverin kanssa, että hän on aina ajatellut, että se äännetään kuten Gucci, eli rasismiin viittaava liikanimi tällöin kyseessä. Please kertokaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän jotkut väittää, että se äännettäisiin tuolla jälkimmäisellä tavalla. Se vaan ääntyy lunnollisesti "Nakkina" ja tuosta jälkimmäisestä tavasta tulee mieleen vain surullisen kuuluisa Canna, joka ei myöskään ymmärtänyt kirjainten käytöstä ja väitti kiven kovaa että "ässänä se taipuu"... No, jos on lusikalla annettu ja niin pois päin.

Vierailija
2/6 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin äännän sen kuten Gucci, ja luulen, että juuri sitä tuollaisella idioottimaisella lempinimellä on haettukin.

OT, mut Krunassa on vaateliike Recci. Mietin aina bussin ikkunasta katsoessa, että omistaja varmaan ääntää sen [rekki], mutta moni muukin kuin minä ääntäisi sen samaan tapaan kuin Gucci.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän puhuu itsestään ihan nakkina :D

Vierailija
4/6 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuinen mieslapsi joka ensin uhoaa, ja sitten kiukuttelee kun joutuu tekemisistään vastuuseen. Naurettava ja säälittävä ala-asteen "kovistelija."

Nakki-nimitys tulee hänen miehen mitastaan.

Vierailija
5/6 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei kukaan suomalainen ole käräyttänyt, on tuolla sen verran niitä kuitenkin ja varmasti törmäilee ihan tahtomattaankin.

t .Ari Macsamaccara Koponen

Vierailija
6/6 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakki rakki.