Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Ukko Pro- palvelusta

Vierailija
10.04.2019 |

Hei!

Onko kukaan perustanut toiminimeä Ukko Pro:n kautta? Miten on sujunut? Onko palvelu luotettava?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/14 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on sujunut, ja kyllä on luotettava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perustanut, ja erittäin hyvänoloinen ja näppärä kirjanpitopalvelu 

Vierailija
4/14 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
5/14 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin yrityksen alkuvuodesta tämän palvelun kautta, palvelu hoitaa mun kirjanpiton ja alv-ilmoitukset. Mun mielestä ne tekee yrityksen veroilmoituksenkin ensi keväänä.

Hyvin on ainakin minun yritystoimintaani toiminut, asiakaspalvelusta saa nopeasti vastaukset mun tyhmiin kysymyksiin. :)

Ja aika sopuhintainenkin näin pienyrittäjän näkökulmasta, ei oikein kiinnosta maksaa tilitoimistoille satoja euroja kuukaudessa. :(

Kirjanpito on käsittääkseni aika pitkälle myynnin puolelta automaattista, mutta kulupuolelta sieltä tarkistetaan vielä että kaikki on oikein, en tiennytkään aiemmin että tämmösiä palveluja on olemassa.

En ole itse tarvinnut mitään henkilökohtaisia tapaamisia mitä tuolle ei käsittääkseni ole tarjolla, puhelin ja sähköposti riittää minulle. Tosi nopeasti sieltä saa apua silleenkin. 

Vierailija
6/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele! Rekisteröivät mun toiminimen väärälle nimelle.

Kun kyselin asiakaspalvelusta tukea ignoorattiin koko kysymys, vaikka esitin asiani mahdollisimman tarkasti ja ytimekkäästi.

Rekisteröin toiminimen heidän kautta, koska oli ilmaista ja ajattelin, että freelancerina pääsisin hyvin alkuun, mutta ei.

Vierailija
7/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytyrittäjyys ei ole järkevä vaihtoehto ensinkään.

Vierailija
8/14 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkopron käyttäminen ei ole kevytyrittämistä vaan silloin olet oikesti y-tunnuksellinen yrittäjä.

Itse palveluun yhdyn edellämainineen kommenttii aluksi sujui hyvin. Noin 1/2 vuotta sen jälkeen enemmän negatiivista sanottavaa kuin postiivistä.

Poistivat chat:in joka on erittäin tarpeelline nopesti kysyttävii pieniin asioihin... eivät vastaa kunnolla puhelimeen. Perivät maksuja välillä tuplana. Palautuksia turha odotella ellet itse ole tarkkaavainen ja asiasta mainitse. Välillä tosiaan jättää tositteesi jopa usemmaksi kuukaudeksi käsittelemättä. Pahoitteleva virheitään ja muita asioita mutta eivät tee mtn konkreettista asioiden parantumisen eteen.

Vaihtavat erittäin olennaisia asetuksiaan ja sääntöjään yms vaikka kesken tilikautesi jättäen sinut pulaan. Ehdottelevat laittomia kirjanpito merkintöjä. Saattavat myös muuttaa sopimusehtojaa kesken kaiken siten että se koituu sinulle kallimmaksi..

Erittäin huono palvelu loppuviimein. Lopetin käytön avout 1 vuositte kun menetin hermoni lopullisesti heidän sekoiluilleen.

Ei kannata tuhlata aikaansa kyseiseen palveluun mikäli oikesti meinaa yritystä pyörittää. Saatta toimia joillekki joiden liikevaihto pysyy tyyliin maks 5000€ / tilikausi.. mene ja tiedä sellaisillekkin käyttäjille on parempia vastaavia palveluntarjoajis tarjolla.

Vierailija
9/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin marraskuussa 2020 OP-Kevytyrittäjästä Ukko-Prolle vain siksi että oli tulossa yksi maksu ulkomailta, ja jostain syystä OP:lla sanoivat että ulkomaan maksuja ei käsitellä (mikä toki hassua myös). 

OP:lla he hoitavat yrittäjän puolesta -KAIKEN-. Teet vaan laskut, lisäät menot ja siinä se. Ehkä kerran vuodessa tuli joku verokysely jossa 5-10 lyhyttä kyssäriä. Ukko-Prolla mm. maksat verot verottajalle itse. Toki Ukko-Pro:lta tulee sulle tosite/lasku jonka mukaan ne verottajalle maksetaan, mutta kuitenkin taas yksi asia lisää murehdittavaksi. (Ero siinä että Ukko-Prolla rahat eivät mene heidän kauttaan, OP:lla sun asiakkaat maksavat OP:n asiakasvaratilille, josta rahat ohjataan sulle.)

OP:n asiakaspalvelu oli -erinomaista- ja luotettavaa, myös ohjelma ajopäiväkirjoineen oli helppo ja vapaa käyttää. Ukko-Pro:lla, asiakaspalvelu on hirveätä kuraa, oon 5 kertaa ollu puhelimessa eri asioista ja joka kerta sitten itse etsinyt puhelun aikana vastauksen mun kysymykseen googlettamalla kun asiakaspalvelija on toisessa päässä sanomatta mitään, ilmeisesti myös googlailee vastausta. (esim juuri äsken juteltiin pitkään kun yritin selittää että mun pitäis saada laskulle vaihdettua nopeasti mun yrityksen nimi, ja koska TMI:n nimen ei tarvitse olla rekisteröity mun ei tarvitse sitä laittaa YTJ:n kautta. Nimi voi myös "vakiintua" varsinaisen rekkaamisen sijasta)

OP:lla sai laittaa kulut kirjanpitoon silloin kun ite ehti (paitsi tottakai vuoden loppua kohden oli deadline kaikille vuoden kuluille). Ukko-Prolla on joku ihme systeemi, että laitat aina kuukausi kerrallaan kulut ja sitten se kk menee "lukkoon" eikä merkintöjä voi tehdä ellei erikseen pyydä asiakaspalvelua avaamaan kyseistä kk:tta uudelleen. Eli jos muistan heinäkuussa että ainiin ostin toukokuussa sen uuden tarvikkeen jota en ole vielä laittanu kirjanpitoon, täytyy erikseen pyytää asiakaspalvelusta että avaavat kyseisen kk:n taas muokkauksille. 

Ajopäiväkirja lisättiin Ukko-Prohon ilmeisesti nyt 2021 alussa. Hienoa mutta miksei se ollut siellä alunperinkin? Aiemmin siellä oli kuitenkin versio jota pystyi käyttämään jos auto oli yritykselle rekisteröity. Monellako tmi -yrittäjällä näin on? Haloo.

Toki Ukko on halvempi kuin OP, mutta kun viime vuonna vielä oma liikevaihto oli alle 10k, OP oli kyllä mahtava. 

Vierailija
10/14 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kelvoton "palvelu". Järjestelmään ei voi lisätä tositteita, toimii jos toimii, usein ei. Yrityksen auton kulut hylätään, menetin tuhansien eurojen vähennykset tämän vuoksi, ukko pron kirjanpito ei vastaa verottajan vaatimuksia. Kirjanpito korjattiin myöhemmin ammattimaisen kirjanpitäjän toimesta vastaamaan verottajan vaatimuksia. Ukko pro kirjanpito on myös kalliimpi kuin ammatti kirjanpitäjän tekemä kp, lisäksi teettämällä kirjanpidon ammattilaisella sinun ei tarvitse tehdä sitä itse kuten ukko prolla. Riittää että toimitat tositteet vaikkapa meilillä. Kun irtisanoin tämän ns. palvelun 30.9.2021 ukko jatkoi veloituksiaan vielä tammikuussa 2022. Palauttivat kyllä rahat mutta vasta kun uhkasin rikostutkinnalla. Seuraava aiheeton veloitus tuleekin varmasti piakkoin ja yhtä nopeasti se lähtee asianajan kautta rikostutkintaan ja käräjäoikeuteen.

Vierailija
11/14 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella kenellekään. 3 viikkoa mennyt yhteydenottopyynnöstä eikä mitään ole kuulunut, lupaavat ottaa yhteyttä 1-3 arkipäivässä. Täysin kelvoton palvelu, turhaa rahastusta.

Vierailija
12/14 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op on ihan syvältä koska isoja menoja ei voi vähentää verotuksessa ja tästä syystä on nyt pakko kiireellä löytää uusi firma joka sellaisen hoitaa.

Vierailija
13/14 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luotettava palvelu jättävät kirjaamatta alv vähennykset asiakaspalveluun soitto kestää aina vähintään puolituntia että joku vastaa en suosittele

Vierailija
14/14 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei luotettavaa, lupaavat 2 ilmaista kk mutta kun sanoin toimimattoman ja käyttämätömän palvelun irti 9 päivän jälkeen, pistivät laskut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän