Kun olin kiusattu minut pakotettiin kouluun
En halunnut mennä sinne kiusaamisen takia. Kiusaamiselle ei tehty mitään, mutta minun oli pakko mennä kiusattavaksi. Miksi?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Sinut pakotettiin sinne jotta lakkaisisit ulisemasta ja kasvattaisit paksumman persnahan niin ei kiusaaminen tuntuisi miltään
No, kasvoiko sinun nahkasi paksummaksi. Vai siis pakotettiinko sinut jatkamaan vai saitko jättää kesken. Niin, jokaisella on omanlaisensa tilanne ja jokainen reagoi kiusaamiseen vähän eri tavalla. Sinä tällä tavalla vauva-av:lla meuhuamalla.
Olen pahoillani, kiusaamisen kohteeksi joutuminen on kamalaa. Mutta kyllä sinullakin on vielä mahdollisuus muuttaa elämääsi onnellisemmaksi. Fyysisistä krempoistakin huolimatta (muistelen, että sulla on nyt esim. jalkavaivaa, kävelet kepeillä)
Ja siis sullahan oli joskus joku blogiin liittyvä instatili, jossa olit repinyt luokkakuvasi ja kerroit, että suo oli kiusattu, siitä taustaa vasten luen juttujasi täällä. Ja siis blogi oli silloisessa nimimerkissäsi linkitetty, joten kai oli tarkoituskin, että se tulee nähdyksi.
Mä uskon siihen että kiusaajat ovat jokin jämä siittiöaines, kiusaavat koulussa, työpaikalla ja viranomaisena. Katsokaa heitä kieroon ja naurakaa hilpeästi.