Supernanny-ohjelman perheissä mies on 10x seksikkäämpi kuin nainen :)
Taas tulossa jakso jossa mies on todella pantava, mutta nainen täysin tupsahtanut pullataikina.
Kommentit (15)
Nämä perheet on valinnut joko homo tai joku kiimainen vaihdevuosimamma.
Ymmärrän teitä, koska minäkin himoitsen miehiä.
N
Esim tuo Valjakan perhe... Mies näyttää aika könsikkäältä, nam.
Moni nainen hyytyy kotiin pikkulapsiaikana eikä pääse liikkumaan säännöllisesti.
Mies elää turhan usein kuin poikamiesaikoinaan,
Olen katsonut neljä jaksoa, joista kahdessa isää ei ollut, yhdessä isä oli homo/bi/trans ja yhdessä isä ja äiti ihan yhtä viehättäviä. Ehkä seuraavat jaksot sitten yllättää?
Se Suurosten perheen mies oli todella seksikäs!
Vierailija kirjoitti:
Se Suurosten perheen mies oli todella seksikäs!
Todellakin, tais olla joku urheilija.
Helppoa perheen perustamis vaimoa haettu ilman nykyajan kotkotuksia.
Jahas, olisiko näkemyksenne vain siitä johtuva, että olette heteronaisia?
(Ja tyhmiä ja julmia sekä kyvyttömiä itsekritiikkiin?)
Kuvia? En ainakaan äkkiseltään löytänyt googlella mitään könsikkäitä tuon ohjelman kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, olisiko näkemyksenne vain siitä johtuva, että olette heteronaisia?
(Ja tyhmiä ja julmia sekä kyvyttömiä itsekritiikkiin?)
Missä kohtaa tässä yhteydessä siis pitäisi sitä itsekritiikkiä harjoittaa? Kyllä minä tiedän miltä itse näytän, mitä se tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Panin merkille saman. Todella atleettinen nuorukainen oli yhdessä jaksossa naimisissa harmaan pullataikinan kanssa.
Mies kiittäköön itseään. Itsekkäällä miehellä pitää olla epäitsekäs nainen, joka mahdollistaa miehen treenit.
Johtuiskohan siitä että näissä tapauksissa nainen on yleensä se lapsen ensisijainen hoitaja, ei ihmekään jos rupistuu ja kuihtuu kun kaikki mehut imetään irti. Miehet pääsee pakoon töiden aikana.
Nainen oli hyvännäköinen viime supernannyssa.
Panin merkille saman. Todella atleettinen nuorukainen oli yhdessä jaksossa naimisissa harmaan pullataikinan kanssa.