Mies hylkää lapsensa
Auttakaa minua selkeyttämään ajatukseni. Olen aivan hukassa ja kauhuissani, enkä tiedä mitä ajatella. Eli minulla on yksi 7v lapsi edellisestä liitosta ja meillä on yhteishuoltajuus. Entinen mieheni ilmoitti lähtevänsä uuden perheensä kanssa ulkomaille 3kk pari viikkoa ennnen lähtöä. No he lähtivät sinne ja olin jo siitä pöyristynyt, että miksi asioista ei tarvitse edes keskustella. No nyt sain sitten kuulla muualta, että mies on saamassa taas uutta lasta. Kuukauden päästä! Eikä tästäkään ole kerrottu minulle eikä lapsellemme. Hänellä siis jo vauva tämän uuden naisen kanssa ja nyt tulossa uusi. Olen shokissa, koska mies on tarkoituksella vierottanut lastamme itsestään ja nyt uusi tulossa. Säälittää lapsemme, koska on varmasti huomannut, että isää ei kiinnosta ja nyt perheeseen syntyy taas uusi sisarus eikä häntä ole lainkaan valmisteltu tähän. Miehellä myös 2 lasta minua edeltävästä suhteesta joihin ei pidä enää yhteyttä koska uusi vaimo on kieltänyt heitä tulemasta sinne. Mitä tässä pitäisi tehdä, jotta lapseni ei saa mitään traumoja? Voin niin pahoin tästä tilanteesta :( auttakaa
Kommentit (42)
No tuota noin....olisiko 7-vuotiaalla ollut mahdollisuus lähteä isänsä ja tämän uuden perheen kanssa kolmeksi kuukaudeksi ulkomaille? Lapsi ei siis ole vielä koulussa? Entä, olisitko päästänyt hänet kolmeksi kuukaudeksi ulkomaille?
Mitä tulee uusperheeseen syntyviin yhteisiin lapsiin, niin samalla tavalla ydinperheissäkin esikoinen joutuu jakamaan vanhempiensa huomion nuorempien sisarustensa kanssa.
Just. Meidän 3 vuotias oireili tosi voimakkaasti isänsä työmatkoja. Siis viikon-parin työmatkoja. AP puhuu nyt 3 kuukaudesta.