Millainen ihminen ei mielestäsi pidä Lordista?
Kommentit (13)
30-vuotias, heteronainen, naimisissa, yksi lapsi, 175 cm, 62 kg, IT-alalla töissä, asun pk-seudulla, harrastan liikuntaa erit. kuntosaleilua, tykkään tex-mexruoasta, kuuntelen discopoppia, pukeudun trendikkään naisellisesti, äänestin Salea, tulen äänestämään eduskuntavaaleissa Kokoomusta, kristitty, kannatan Natoa, lempivärini on vaaleansininen, tykkään talvesta jne jne jne......
Ja inhoan Lordia.
=)
-akateeminen
-suomenruotsalainen
-Ullanlinnassa asuva
-mensan jäsen
-kasvissyöjä
Tässä profiilini.
toi lähetyssaarnaaja erja oli hyvä:)
Yhteistä meille on se että olemme naimisissa, kaikki muu täysin eri tavalla!
Oikeasti? :p
Noh, ystäväpiirissä paljon hevareita ja rokkareita ja he kyllä tosiaan on useimmiten poliittisesti vasemmalla. Ja todella harva on kristitty.
Mutta kivaa aina tutustua uudenlaisiin ihmisiin! :)
Eli aika jännä havainto tosiaan että aika moni täällä av:lla on juuri minun vastakohtani.
Ehkäpä se selittääkin av:n tason, ju nou:)
9
Vierailija:
30-vuotias, heteronainen, naimisissa, yksi lapsi, 175 cm, 62 kg, IT-alalla töissä, asun pk-seudulla, harrastan liikuntaa erit. kuntosaleilua, tykkään tex-mexruoasta, kuuntelen discopoppia, pukeudun trendikkään naisellisesti, äänestin Salea, tulen äänestämään eduskuntavaaleissa Kokoomusta, kristitty, kannatan Natoa, lempivärini on vaaleansininen, tykkään talvesta jne jne jne......
Ja inhoan Lordia.
=)
Minä n.20, bi, avoliitossa, 2 lasta, 165cm 50kg, opiskelija, asun maalla, harrastan taiteita, tykkään thaimaalaisesta, pkeudun rock-henkeen, äänestin Tarjaa, tulen äänestämään vihreitä, en kannata Natoa, lempivärini musta, tykkään kesästä..
ja Lordista!
70 v., asuu maalla, aktiivinen seurakuntalainen...
Vierailija:
Minä n.20, bi, avoliitossa, 2 lasta, 165cm 50kg, opiskelija, asun maalla, harrastan taiteita, tykkään thaimaalaisesta, pkeudun rock-henkeen, äänestin Tarjaa, tulen äänestämään vihreitä, en kannata Natoa, lempivärini musta, tykkään kesästä..
ja Lordista!
Ihan hymyilyttää tuo sinun profiilisi, olet niin erilainen kuin minä:) Mutta ihan hieno homma kun on erilaisia arvoja, sehän on osa tätä elämän rikkautta. Tosin minä taidan olla täällä aivot vapaalla-palstalla se erilainen tapaus kun tuntuu että suurin osa on juuri kaltaisiasi=)
9
sillä en ole kertaakaan kuullut hänen esiintyvän. Jos pitäisi lööppien perusteella arvata, niin arvaisin vastauksen elovan: en pidä.
Olen kutakuinkin seuraavanlainen
- akateeminen
- naimisissa
- yksi lapsi
- asun tampereella, kotoisin kymenlaaksosta
- ulkomailla asunut
- harrastan: retkeilyä, laskettelua, kuntosalia...työssä käyntiä (16h/vko)
- pidän Suomesta, Suomessa asumisesta ja kaikista vuodenajoista
- vanhempani ovat kasvissyöjiä, joten lihaan tutustuin vasta aikuisiällä :)
- tulen yrittäjäperheestä, vanhempani äänestävät kokoomusta, Saulia jne, minä puolestani Tarjaa, vihreitä...
- minulla ei ole sen suurempia kantoja natoon tai muihinkaan poliittisiin asioihin, politiikka ei sen kummemmin kiinnosta
- meillä ei ole telkkaria ;) siksi en kaiketi lordiakaan ole kuullut :)
- työpaikalla minua pidetään sosiaalisena, vauhdikkaana ja asioihin tarttuvana henkilönä
- nautin ihmisten seurassa olosta
Mies naamion takana on todella symppis.