Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua haukuttu tyhmäksi?

Vierailija
09.04.2019 |

Millaisessa tilanteessa ja millaisen ihmisen toimesta?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä tämän tästä mutta jätän sellaiset kommentit omaan arvoonsa koska tiedän olevani älykäs.

Vierailija
22/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja heitä on yhdistänyt kateus, katkeruus ja negatiivisuus. En nimittäin ole tyhmä ja sen kyllä huomaa normaali ihminen 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiseksi on haukuttu, mutta ei ole kukaan sentään niin röyhkeä ollut, että olisi tyhmäksi haukkunut. 

Vierailija
24/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilovittuilemalla ja piikittelemällä, mutta ei koskaan suoraan sanottuna. Sitten tietty silmien pyörittelyllä ja v mäisellä ilmeellä katsoen.

Vierailija
25/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen kaupungin psykologi Hatanpäällä sanoi että olen vain huumeiden perässä. Toisaalta hän totesi että minun kannattaisi tyytyä siihen että kelpaan vain duunarihommiin ja lopettaa haaveilu muusta koska olen tyhmä.

Olin siis hakeutumassa tutkimuksiin koska yliopistossa oli vaikeuksia ja minulla epäiltiin ADHDtä. Olin aiemmin jäänyt pois töistä 15 Nokia-vuoden jälkeen burn outin takia.

Vierailija
26/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä ei koskaan. Täällä kyllä.

Vierailija
27/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni pitävät minua tyhmänä. Dissaavat kaikessa. Siksi en ole heidän kanssaan tekemisissä.

Vierailija
28/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa. Vanhemmat, kaverit, lapset, puoliso. Yleensä silloin kun olen eri mieltä heidän kanssaan, en toimi heidän tahtonsa mukaan tai lapset eivät saa haluamaansa.

Vierailija
29/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina joskus. Eräs yritti pehmittää sitä lisäämällä: ”mutta kiltti”. :D Noo, ei mua tyhmäksi haukkuminen ihan niin paljoa loukkaa, kuin monet muut sanat joilla minua on nimitelty. Tavallaan en nykyään kauheasti laita painoa haukuille, vaikka silti ne ainakin pikkasen ikävältä tuntuu, ainakin vähän aikaa. Ovatpahan vaan merkki siitä, että okei, tuon kanssa en ole missään tekemisissä, hyvä kun ilmaisi heti suoraan olevansa kuspää, niin ei tavii myöhemmin yllättyä.

Vierailija
30/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan haukuttu mutta annettu ymmärtää miten kelvoton olen. Sekä kotona että koulussa.

Tämä nosti sellaisen sisun että päätin näyttää. Tiedän etten ole tyhmä.

Kotoa käsin en saanut opiskella kuin pakollisen koulun, itsekseni muutetttuani aloin sitten opiskella.

Suoritin kolme tutkintoa.  Koko opiskeluajan  tein töitä ja hankin elantoni. Opintolaina on jota makselen ilolla, saavutin sen mihin havittelin.  Kelvoton pääsi kuitenkin pitkälle!

Muistan kun valmistuin lopullisesti viimeisen tutkinnon jälkeen miten hapan ja karvas pala se oli omalle sisarelleni ja äidilleni. Ei ollut hyväksyttävää etten painunut katuojaan johon minut oli tuomittu.

Nyt minulla on oma tytär jota kasvatan yksin. Hänelle olen pyrkinyt vahvistamaan hyvän itsetunnon ja uskon itseensä. Hän saa aikanaan opiskella mitä tahtoo ja  niin pitkälle kuin tahtoo. Olen tukena ja uskon hänen kykyihinsä. 

Vierailija
31/38 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sisko haukkunut tyhmäksi ja läski paskaksi. Aliarvioinut kaikkea sanomalla sinäkö muka osaat jne.Hänen tytär myös haukkunut tyhmäksi. En ole heidän kanssa enää tekemisissä, ei kenenkään tarvitse kuunnella tollasta.

Olen kuitenkin pärjännyt elämässä paremmin, kouluttautunutkin yhteensä enemmän kuin he.

Kertoo enemmän sanojasta kuin sanottavasta tollanen. Kukaan tervejärkinen ei sano toiselle noin.

Vierailija
32/38 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan tällä palstalla on haukuttu tyhmäksi.

Vierailija
33/38 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Joka päivä haukun itseäni tyhmäksi, kun peiliin katson.

Vierailija
34/38 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon on koko aikuisikänsä haukkunut minua Hulluksi selkäni takana. Mutta Ei Koskaan tyhmäksi.Ihmetellyt aina  kun en halua hänen kanssa olla oikein tekemisissä.

Vierailija
35/38 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleen oikeastaan yhtään kertaa. Älykkääksi on sanottu monesti.

Vierailija
36/38 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä sanoin, mutta ilmeellä usein. Ilmeet taas on tulkinnanvaraisia, joten varmaksi en tiedä.

Hitaaksi on kyllä sanottu.

Vierailija
37/38 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni määritteli minut aikoinaan: "Tyhmä, mutta lupsakka!"

Vierailija
38/38 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole koskaan sanottu tyhmäksi. Mutta kerran eräs puolituttu ihmetteli silmät suurina että "Ai sinulla?!?", kun kerroin kirjoittaneeni muutaman L:n ylioppilaskokeissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän