Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä alkoi yhtäkkiä viestitellä vuosien päästä

Vierailija
09.04.2019 |

Sain tänään viestin oudosta numerosta ja luulin ensin, että meni väärään numeroon ja vastasin, että taitaa olla väärä numero. Sitten numerosta soitettiin ja vastasin siihen. Se oli exäni joka soitti ja itki kauheasti, enkä meinannut saada mitään selvää. Kun rauhoittui hieman, sain selvää puheestaan, että hän on nyt alkanut miettiä minua ja katuu niin kauheasti, miten minua kohteli ja mitä teki minulle aikanaan ja tahtoo minut takaisin jne.

Erostamme on vuosia, olen nykyisen mieheni kanssa ollut yhdessä 6 vuotta ja menimme kihloihin eilen. Exäni oli kuullut jotain kautta tästä ja se kuulemma musersi hänet ja vasta sitten tajusi, että hänen tyhjyyden tunteensa on johtunut siitä, etten ole hänen kanssaan tai jotakin.

Kun aikanaan erosimme 6-7 vuotta sitten, hän pommitti minua kuukausia viesteillä ja puheluilla. Kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa, hän alkoi viestitellä, miten oli juuri nähnyt mieheni pettämässä minua/toisten naisten kanssa. Tuota jatkui niin paljon, että estin hänen numeronsa, mutta hän hankki uuden josta jatkoi. Sen jälkeen vaihdoin numeroani, jolloin tuo loppui.

En tosiaan tiedä mistä on numeroni saanut, koska kaikki tietoni ovat salaisia.

Kun en enää vastannut hänelle, hän alkoi soitella ja viestitellä miehelleni. Mieheni soitti tänään töistään minulle, että mitä ihmettä on meneillään kun joku mies soittelee ja viestittelee hänelle, että olen hänen kanssaan juuri nyt enkä tahdo olla enää mieheni kanssa, mutten uskalla jättää häntä.

Exäni ei ollut suoranaisesti väkivaltainen kun olimme yhdessä, mutta ilmapiiri riitojen aikana oli painostava ja pelkäsin niiden aikana. En ollutkaan kuin joitakin kuukausia hänen kanssaan, lopetin suhteen kun kohotti kätensä lyödäkseen minua erään riidan aikana, mutta tuli toisiin aatoksiin.

Muuten ei tässä nyt ole mitään, voimme miehen kanssa estää numeron, mutta en käsitä mistä sai numeromme. Ja koska sai ne, vaikka ne ovat salaisia, pelkään että tietää missä asun ja tulee tänne, kun olen yksin kotona. Minulla on kyllä vahtikoira, mutta pelkään silti. Mieheni on rekkakuski ja on juuri nyt keikalla, josta tulee kotiin vasta huomenna.

Olen soittanut muutamalle ystävälle, mutta he ovat töissä, eivätkä voi auttaa minua jos on tilanne päällä.

Kommentit (15)

1/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä viestit ja ilmoita poliisille. Älä missään nimessä vastaa.

Vierailija
2/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä14 kirjoitti:

En tietenkään vastaa ja säästän viestit, vaikkei niissä mitään muuta olekaan kuin rakkauden tunnustuksia ja itkuvirsiä.

Hätäkeskuksen asia tämä ei nyt ole, mutta jos ilmoitan poliisille, eivät he varmaan mitään voi asialle tehdä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäterveen mustasukkaiselta kuulostaa. Mikähän tuossa auttaisi? Jotkut on niin kovia stalkkaamaan, että löytävät sinut vaikka vaihdat sometiliä yms...

Lähestymiskielto jos ei lopu?

4/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä14 kirjoitti:

En tietenkään vastaa ja säästän viestit, vaikkei niissä mitään muuta olekaan kuin rakkauden tunnustuksia ja itkuvirsiä.

Hätäkeskuksen asia tämä ei nyt ole, mutta jos ilmoitan poliisille, eivät he varmaan mitään voi asialle tehdä.

ap

Mitä nuo töissä olevat ystävät voisivat tehdä jos on ”tilanne päällä”? Mitä tarkoittaa tilanne päällä?

Kai sä soitat poliisille jos tyyppi tulee sun himaan?

Vierailija
5/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koira sulla on? Onko se ihan koulututettu vahtikoiraksi?

Kannattaa soittaa kaupunkisi poliisille, että tietävät tuosta tilanteesta. Sitten jos tulee sinne, niin soitat häkeen.

Vierailija
6/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: En tiedä mikä ihme häntä vaivaa, kun näin monen vuoden päästä alkoi tuon. Olen hänet eromme jälkeen estänyt joka paikassa tuon ahdistelun takia ja tilini on yksityinen. Tuntee sitten varmaan jonkun kaverilistaltani ja sitä kautta kuullut, en muutakaan keksi. Lähestymiskielto varmaan toimii myöhemmin, mutta mietin mitä voin tehdä tänään, jos tilanne tästä kulminoituu.

4: Soitin heille siksi, että jos voisin heidän luokseen mennä, etten olisi edes kotona, mutta ovat töissä, joten ei onnistu. Jos hän tulee tänne, tottakai soitan hätäkeskukseen.

5: Minulla on rottweiler, on koulutettu nimenomaan vahtikoiraksi ja omaa vahvan suojeluvietin minua kohtaan, jos on uhkaava tilanne. Muuten on oikein ystävällinen kaikille.

Tämä suojeluvietti tuli todettua kerran kun olin illalla ulkoiluttamassa koiraa ja joku juoppo liimautui seuraan. Jonkin matkaa yritin karistaa juoppoa irti, mutta seurasi itsepintaisesti kunnes kävi käsiksi minuun ja siinä vaiheessa koira hyökkäsi kohti. 

Taidan tosiaan soittaa poliisille nyt varmuuden vuoksi, ehkä siitä on jotakin hyötyä, että tietävät tilanteesta.

ap

Vierailija
7/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ihmiset ovat oikeasti pelottavia ja saattavat olla todella vaarallisia! Ei tuo ole millään tavalla normaalia ikävöintiä tai jotain muuten vaan kuulumisten kyselyä, vaan joku sairas pakkomielle.

Vierailija
8/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ihmiset ovat oikeasti pelottavia ja saattavat olla todella vaarallisia! Ei tuo ole millään tavalla normaalia ikävöintiä tai jotain muuten vaan kuulumisten kyselyä, vaan joku sairas pakkomielle.

Tämä on todella pelottavaa, erommekin jälkeen pelkäsin, koska hän saattoi yhtäkkiä olla työpaikkani ulkopuolella "sattumalta" tai kotini ulkopuolella. Ei todellakaan ole mielestäni normaalia, ei millään mittapuulla. Enkä tiedä mitä olisi tapahtunut, jos en olisi suhdettamme lopettanut kun väkivallan uhka oli ensimmäisen kerran todellinen, vaikka ennen sitäkin oli ollut pelottava tunnelma riidoissa.

Pelkään ihan tosissani, että tulee tänne tänään. Mieheni ei pääse kotiin mitenkään, vaikka lähtisi heti tulemaan, kun ei ole edes Suomessa. Sukulaisia ei ole ja ystävätkin ovat töissä.

ap

Vierailija
9/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa exäsi ihan hullulta, todellakin kannattaa soittaa poliisille tuosta. Olen itsekin joskus haikaillut exäni perään, mutta se oli joitakin kuukausia eron jälkeen, ei todellakaan vuosia.

Vierailija
10/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa exäsi ihan hullulta, todellakin kannattaa soittaa poliisille tuosta. Olen itsekin joskus haikaillut exäni perään, mutta se oli joitakin kuukausia eron jälkeen, ei todellakaan vuosia.

Niin hän kyllä taitaa ollakin ja pelkään mitä tästä tulee. Jatkuvasti ikkunasta tuijotan, että ilmestyykö tänne. Soitin poliisille, mutta eivät he tietysti mitään voi tehdä, kun mitään ei ole tapahtunut vielä. Nyt ainakin tietävät asiasta, jos joudun hätäkeskukseen soittamaan. En tiedä, miten uskallan mennä nukkumaan.

ap

Vierailija
11/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Porvooseen, ap.

Vierailija
12/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitää porvoo huutelijoita vaivaa? Monet ihmiset joutuvat tilanteisiin, joihin tällä palstalla törmää. 

Vierailija
13/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. 0/5

Vierailija
14/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä mun exä hyi hitto

Vierailija
15/15 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole provo, mukavaa jos teillä ei ole tällaisia huolenaiheita.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi