Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonneen jäljillä 2019 official

Vierailija
09.04.2019 |

Offisssööööl ketju tästä liikkeelle. Alkaa ihan juuri livillä!

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultarannikko kirjoitti:

Taas on joku siiderivalas käynny ulkomailla astuttamassa itseään!

Miten meni niinku omasta mielestä?

Oli ihan kotimaan kamaralla syntynyt romanssi joka päättyi siihen kun Eerikan äiti palasi exän kanssa yhteen ja Lazar jäi yksin, ilman mitään oikeuksia lapseensa.

En ihmettele yhtään et on menny välit poikki, toivottavasti isän puolen sukuun saa tiiviin yhteyden jatkossa.

Oli hyvä jakso, paitsi tektitys, joskus katsottava uudestaan kun saa tekstityksen.

Vierailija
62/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pukeutumisen perusteella voinut luulla, että hakeutuu kadulle töihin Bulgariaan tai Ranskaan. Järkyttävää ja omituinen tyyppi muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi pukeutumisen perusteella voinut luulla, että hakeutuu kadulle töihin Bulgariaan tai Ranskaan. Järkyttävää ja omituinen tyyppi muutenkin.

Oma identiteetti hieman hakusessa kun ei ole tiennyt mitkä on sukujuuret, on varmasti vaistonut et on valehdeltu pienestä pitäen. En ihmettele yhtään jos tunti olonso kotoisaksi Bulgariassa.

Vierailija
64/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä tukka ts väri. Olis ihan kaunis nainen kun olisi luonnollisempi hiusväri. Toki pukeutumiseenkin pitäs panostaa. Hutsumainen pukeutuminen ei pue aikuista itseään kunnioittavaa naista.

Vierailija
65/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muitakin ärsytti tekstityksen puute niin laittakaa palautetta kanavalle!

Vierailija
66/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselta kerrotaan nyt IS:lle, että kyseessä on ollut puhdas tekninen vahinko. Tulevissa jaksoissa katsojat saavat nauttia tekstityksistä kohtauksissa, joissa puhutaan vierasta kieltä.

– Asiassa oli tapahtunut inhimillinen erehdys, kun valmiit tekstitykset olivat jääneet liittämättä ohjelmaan, ohjelman tuottaja Mia Paavonen selvittää.

Paavonen vakuuttaa, että uusi, tekstitetty versio toimitetaan Ruutuun katsojien saataville niin pian kuin mahdollista.

Vierailija
67/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä tukka ts väri. Olis ihan kaunis nainen kun olisi luonnollisempi hiusväri. Toki pukeutumiseenkin pitäs panostaa. Hutsumainen pukeutuminen ei pue aikuista itseään kunnioittavaa naista.

No huhhuh. Ehkäpä hän itse viihtyy juuri tuossa tyylissä? Kaikkien ei tarvitse näyttää samalta.

Vierailija
68/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mauton pukeutuminen ja ulkoinen habitus kaikkiaan, mutta minkäs mahtaa.

Vierailija
69/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäviä nämä ulkonäkökommentit :( 

Ei mikään ihme että lapsetkin haukkuvat toisiaan ja sairastuvat syömishäiriöihin, kun joka ikinen edes hetken julkisuudessa ollut nainen haukutaan kaikin mahdollisin tavoin. 

Vierailija
70/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tyttö kokenut kaltoinkohtelua perheessään?

Harvemmin kai välit ihan pikkuasioista menee täysin poikki omien vanhempien kanssa. Itselläni on pari ystävätärtä, jotka ovat joutuneet elämään todella turvattoman lapsuuden, ja joiden äidit ovat hyvin epäluotettavia ja hankalia. Silti he pitävät äiteihinsä yhteyttä, jonkinlaisesta velvollisuudentunteesta ehkä..

Vierailija
71/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenenkään muun mielestä tämän neidon reaktiot vaikuttaneet hieman teennäisiltä ja ylinäytellyiltä?

Varmaan koki niitä tunteita, mutta ne eivät tulleet ainakaan kameran edessä spontaanisti.

Vierailija
72/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siis niin, että Lazar oli laatinut isyydentunnustamispaperit yksin, ilman Eerikan äidin hyväksyntää, ja isyys oli siksi hylätty? Ehkäpä kannattaisi tehdä dna-testi ja selvittää, ovatko he aivan varmasti isä ja tytär - onhan äidillä voinut olla muitakin miehiä kierroksessa samaan aikaan. Eerika on ruskeasilmäinen, ja häntä on lapsesta asti luultu ulkomaalaiseksi. Lazar on kuitenkin sinisilmäinen, eikä kovin tumma (on tosin harmaantunut).

Vierailija
73/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät daisarit!

Vierailija
74/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko siis niin, että Lazar oli laatinut isyydentunnustamispaperit yksin, ilman Eerikan äidin hyväksyntää, ja isyys oli siksi hylätty? Ehkäpä kannattaisi tehdä dna-testi ja selvittää, ovatko he aivan varmasti isä ja tytär - onhan äidillä voinut olla muitakin miehiä kierroksessa samaan aikaan. Eerika on ruskeasilmäinen, ja häntä on lapsesta asti luultu ulkomaalaiseksi. Lazar on kuitenkin sinisilmäinen, eikä kovin tumma (on tosin harmaantunut).

Mietin ihan samaa, koska Eerika ei mielestäni muistuttanut isäänsä tai tämän sukulaisia...

Vierailija
75/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te palstalaiset (ja Eerikakin) olette niin nuoria, että ette välttämättä tieda, että muutama vuosikymmen sitten ja vielä myöhemminkin Itä-Euroopasta tuli ravintoloihin soittamaan orkestereita. Kun ohjelmassa kerrottiin, että Eerikan isä on bulgarialainen, niin olin heti varma, että ravintolamuusikon jälkeläisestä on kyse, "yllätyslapsesta", koska äiti oli väittänyt, ettei voi lääketieteellisistä syistä saada lapsia. - Olisi muuten ollut kiinnostavaa tietää, mitä tämä Eerika tekee työkseen.

Monessa Eerikan kertomassa asiassa tunnistin itseni. Minä tosin olen ihan ehta suomalainen, mutta ulkopuolisuuden tunne, tunne ettei kuulu mihinkään on tuttua minullekin. Minunkin juureni olivat äidille tabu eikä niistä saanut kysellä tai puhua mitään. Meillä ei tosin mennyt välit poikki, sillä olin nöyrä tyttö enkä kysellyt. Pitkään jopa luulin, ettei ehkä kukaan tiedä isääni. Kun sitten lopulta rohkaistuin aikuisena kyselemään sukulaisilta asiaa, niin selvisi, että minä olin kai ainut, joka ei tiennyt, sillä jopa perheen ulkopuoliset tiesivät. No, minun ei tarvinnut pyrkiä ohjelmaan, sillä pystyin loppujen lopuksi selvittämään asian itse. Valitettavasti olin sikäli myöhässä liikkeellä, että isäni oli ehtinyt jo kuolla, kun hänen henkilöllisyytensä selvisi. Mutta jo se, että tiedän kuka hän oli, on auttanut minua kokoamaan elämäni palapeliä. Olen ollut asioista perillä nyt liki 10 vuotta, mutta vieläkin tipahtelee toisinaan tiedonmurusia, kuten esim. viime viikolla jonkun mielestä pieni ja mitätön tieto. Minulle kuitenkin kullan arvoinen.

Vierailija
76/108 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuminen oli kyllä hieman yli, etenkin ne pitkät mustat reisisukat shortsien kanssa näyttivät pahoilta. Jostain syystä ne kuitenkin samassa kohtaiksessa (etsivät sedän toimistoa) oli pois jalasta. Ehkä joku kuvausryhmästä huomauttanut.

Vierailija
77/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksititys oli eilen LIV kanavalta tulleen uusintana

Vierailija
78/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekstitys toi paljon lisää, jäi paljon ymmärtämättä varsinkin Bulgariassa kuvatussa osuudessa.

Vierailija
79/108 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerikan äiti nyt ihan selvästi narsistinen henkilö, jolle kaikkein tärkein ollut oma etu. Lapsesta viisi, että onko hänellä isää vai ei. Hävennyt, että lapsi on osittain ulkomaalainen ja siksi oikein painottanut, että hän on täysin suomalainen. Mielestäni tosi törkeä äiti ja en yhtään ihmettele, että on menettänyt tyttärensä. Ei ole itseisarvo, että äidin ja tyttären suhde säilyy aikuisena. Jos ollut lapselle julma vanhempi, niin ei sellaiseen kannata mitään välejä säilyttää.

Eerika näköjään syyllistää itseään ihan kaikesta ja näkee ihmiset hyvinä tai pahoina. Tämä nyt tukee selvästi kaltoinkohtelu teoriaa. Eerikasta kuitenkin kasvanut, niin lämminhenkinen ihminen eli varmasti tehnyt kovasti töitä itsensä kanssa. Ja aivan mahtava, että nyt saa vihdoin tuntea omat sukujuurensa. Ehkä myös saa ensimmäistä kertaa elämässä tuntea itsensä hyväksytyksi juuri sellaisena, kuin on. Toivottavasti tämä, myös jollain tapaa parantaa hänen haavojaan. Kaikkea hyvää isälle ja tyttärelle.

Vierailija
80/108 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt ilman kosketusta isääni ja osaan hyvin samaistua Eerikaan, hänen tunteisiinsa ja reaktioihinsa. Oma isäni vaan ei ottanut minuun mitään kontaktia, kun tapasimme 25 vuoden tauon jälkeen, kyllä itkin ilosta Eerikan puolesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi