Mies, mitä kuuluu?
Mikä fiilis näin arki-iltana? Kiinnostaa kuulla mitä tavallisille suomalaisille miehille kuuluu. Ole asiallinen ja ole ystävällinen. kiitos!
Kommentit (33)
Töihin-kotiin-ruokaa-nukkumaan, toista x kertaa. Elämä samaa tylsää paskaa päivästä toiseen. Siinä kuulumiset.
M36
Hyvää kuuluu. Töistä kotiin, tunnin lenkki, päivällinen ja nyt Hesarin striimistä Musta laatikko. Illalla täytyy vielä imuroida ja siivota huomenna tulevia vieraita varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanada-Suomi-selostus kuuluu.
piti ihan tarkistaa telkusta, mutta ilmeisesti naisten lätkämatsi menossa? Kanada taitaa olla aika kova mutta niin on hei Suomikin :)
Kyllä Kanada vie Suomea mennen tullen, tasoero on melkoinen..
voi hemmetin hemmetti nyt naiset hanaa siihen hommaan!
Töissä kitutunti. Eräs näpsäkän näköinen tyttö lähti kotia. Koko porukka ikävöi
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Töihin-kotiin-ruokaa-nukkumaan, toista x kertaa. Elämä samaa tylsää paskaa päivästä toiseen. Siinä kuulumiset.
M36
Toivotaan vähän säpinää niihin päiviin kun kevättä kohden tässä mennään. kovasti tsemppiä
arki niin rokkaa ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Töissä kitutunti. Eräs näpsäkän näköinen tyttö lähti kotia. Koko porukka ikävöi
mies50v
'
Jaahas jaa silviisii, no eiköhän se muikkeli taas osaa tiensä töihin huomenna. Jee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eronnut. Puhki vuorotöistä. Katkeroitunut ja yksinäinen.
Voi höh, no onhan tässä tätä itselläkin kaikenlaista..
Eikun uuteen nousuun, tsemppiä Sulle kovasti!
Kiitos. Tuo määritelmä tavallinen suomalainen mies mietityttää. Vaatimukset niin ristiriitaisia yhteiskunnalta ja tuntuu siltä, että joutuu pyytelemään anteeksi sitä, että on tavallinen suomalainen mies.
Kiitos kun jaoit mietteitä, yritän ymmärtää että niitä paineita tosiaan taitaa olla. Näin naisena sanoisin, että ainakin minä pidän ihan tavallisesta miehestä paljon. sellaisesta joka on ystävällinen ja kiltti ihmisille, haluaa pysyä positiivisena ja on vielä joskus herrasmies. sellainen mies on oikein hyvä!
Tämä oli kyllä mukava viesti ja sai hyvälle mielelle, kiitos vilpittömästi uudestaan. No myönnän, että eka viestini oli hieman kärjistetty, eikä se nyt noin synkkää oikeasti ole. Ollut vain vähän kaikenlaista ikävää viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
M36
Viekö sulla työt kaiken ajan? Ei ole siis aikaa parisuhteelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eronnut. Puhki vuorotöistä. Katkeroitunut ja yksinäinen.
Voi höh, no onhan tässä tätä itselläkin kaikenlaista..
Eikun uuteen nousuun, tsemppiä Sulle kovasti!
Kiitos. Tuo määritelmä tavallinen suomalainen mies mietityttää. Vaatimukset niin ristiriitaisia yhteiskunnalta ja tuntuu siltä, että joutuu pyytelemään anteeksi sitä, että on tavallinen suomalainen mies.
Kiitos kun jaoit mietteitä, yritän ymmärtää että niitä paineita tosiaan taitaa olla. Näin naisena sanoisin, että ainakin minä pidän ihan tavallisesta miehestä paljon. sellaisesta joka on ystävällinen ja kiltti ihmisille, haluaa pysyä positiivisena ja on vielä joskus herrasmies. sellainen mies on oikein hyvä!
Tämä oli kyllä mukava viesti ja sai hyvälle mielelle, kiitos vilpittömästi uudestaan. No myönnän, että eka viestini oli hieman kärjistetty, eikä se nyt noin synkkää oikeasti ole. Ollut vain vähän kaikenlaista ikävää viime aikoina.
Kiitos kiitoksista, Kiitos kun sain piristää mä tulen iloiseksi siitä. mä olen kai vähän hölmö tai jotain..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Viekö sulla työt kaiken ajan? Ei ole siis aikaa parisuhteelle?
Ei vie, mutta ei niitä parisuhteita kaikille löydy
M36
Keskinkertaisen arkista. Yritän värkkäillä tietokoneella pikku rästihommia pois, mutta samaan aikaan harhaudun alvariinsa AV-palstalle ihmettelemään, onko jotain uutta. Väsyttäisi hieman eikä kovin kiinnostaisikaan, mutta kun ei päivässä muuten saa kaikkea tehtyä.
hyvää kuuluu.
töistä tullessa kävin tyttären kanssa kaupassa.
eväitä hänelle retkeä varten ja tietysti perus ruokatarvikkeita. ilta kului pyykin laitossa, puhtaat kaappiin ja koneesta kuivumaan jne. Riuan laittoa,
telkkaria ja ihan vaan lepoa loppuilta.
tyttöjen kanssa nautin olosta, elämästä, ovat 10v ja 13v
viikonloppua odotan kyl kans, lapsivapaata aikaa mulla vain 2 viikonloppua kuukaudessa, eikä omasta tahdostani. toki sinänsä en vaihtaisi tätä aikaa mihinkään, kerran nuo vain lapsia ovat.
Raavin tässä munia ja masturboin. Eli normi ilta.