Mies, mitä kuuluu?
Mikä fiilis näin arki-iltana? Kiinnostaa kuulla mitä tavallisille suomalaisille miehille kuuluu. Ole asiallinen ja ole ystävällinen. kiitos!
Kommentit (33)
Mitäs tässä? Heräsin viideltä päivässä (yövuoro) koska unohdin laittaa herätyksen kolmeksi. Nyt juon aamukahvia vielä, ajattelin pelata pleikkaria pari tuntia, suihku, eväiden osto kaupasta ja sitten taas yötöihin. Tämä jatkuu perjantaihin asti, sitten vedän kovat kännit.
Kysyin mieheltäni, ja hän sanoi että ihan hyvää kuuluu. Istuu sohvalla ja katsoo telkkaria, rentoutuu työpäivän jälkeen.
Kiva aloitus vaihteeksi :)
Eipä tässä ihmeitä.
Kauppaan olen ollut kovaa lähdössä ostamaan ruokaa, vaikka sitä olisi kaapissakin pariksi päivää. Taidan olla vähän levoton.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tässä? Heräsin viideltä päivässä (yövuoro) koska unohdin laittaa herätyksen kolmeksi. Nyt juon aamukahvia vielä, ajattelin pelata pleikkaria pari tuntia, suihku, eväiden osto kaupasta ja sitten taas yötöihin. Tämä jatkuu perjantaihin asti, sitten vedän kovat kännit.
no huh miten aikasin oot herännyt. itse olen tällä hetkellä valitettavasti työtön ja työnhaku menossa joten voi nukkua vähän pidempään, mutta itte heräilen siinä seiskalta. mukavaa illanjatkoa, ja otahan kohtuudella sitten!
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä ihmeitä.
Kauppaan olen ollut kovaa lähdössä ostamaan ruokaa, vaikka sitä olisi kaapissakin pariksi päivää. Taidan olla vähän levoton.
Sinccis
Kiitti vastauksesta, varmaan kevät tekee levottomaksi.
ite tsiigaan sen Ron Burgundyn illalla telkusta, koska Will Ferrell on koomikkona jotain mahtavaa.
Päivä meni töiden merkeissä, sitten pari tuntia ulkoilua vaimon kanssa ja kaupan kautta kotiin. Nyt syödään, katsellaan telkkaria ja palstaillaan. Ihan normaali arkipäivä siis.
Paatunut ukkomies kirjoitti:
Päivä meni töiden merkeissä, sitten pari tuntia ulkoilua vaimon kanssa ja kaupan kautta kotiin. Nyt syödään, katsellaan telkkaria ja palstaillaan. Ihan normaali arkipäivä siis.
Kiva kuulla! arki on mukavaa :)
Eronnut. Puhki vuorotöistä. Katkeroitunut ja yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kanada-Suomi-selostus kuuluu.
piti ihan tarkistaa telkusta, mutta ilmeisesti naisten lätkämatsi menossa? Kanada taitaa olla aika kova mutta niin on hei Suomikin :)
Vierailija kirjoitti:
Voi höh, no onhan tässä tätä itselläkin kaikenlaista..
Eikun uuteen nousuun, tsemppiä Sulle kovasti!
Arkivapaita vietän. Lapsi on mulla aina vapaalla joten iltapalaa syötiin ja iltatoimille aletaan hänen kanssaan. Viikonloppuna on onneksi vapaata ja lapsi viettää päivän isovanhemmilla. Ensimmäinen vapaapäivä yksin joulun jälkeen edessä. Ei ole paljoa naisten kanssa ehtinyt olemaan kun vapaat viettää lasta hoitaen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Tuo määritelmä tavallinen suomalainen mies mietityttää. Vaatimukset niin ristiriitaisia yhteiskunnalta ja tuntuu siltä, että joutuu pyytelemään anteeksi sitä, että on tavallinen suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Tuo määritelmä tavallinen suomalainen mies mietityttää. Vaatimukset niin ristiriitaisia yhteiskunnalta ja tuntuu siltä, että joutuu pyytelemään anteeksi sitä, että on tavallinen suomalainen mies.
Kiitos kun jaoit mietteitä, yritän ymmärtää että niitä paineita tosiaan taitaa olla. Näin naisena sanoisin, että ainakin minä pidän ihan tavallisesta miehestä paljon. sellaisesta joka on ystävällinen ja kiltti ihmisille, haluaa pysyä positiivisena ja on vielä joskus herrasmies. sellainen mies on oikein hyvä!
Äläkä pyytele mitään anteeksi. ei sun tartte, leuka pystyyn vaan!
Mitäs tässsä. Koplaaan muniaa ja imenn pilllillä lonkeroa vähä pakkko kun ei ole yhtäään ehjää hammmmasta.
Vierailija kirjoitti:
Arkivapaita vietän. Lapsi on mulla aina vapaalla joten iltapalaa syötiin ja iltatoimille aletaan hänen kanssaan. Viikonloppuna on onneksi vapaata ja lapsi viettää päivän isovanhemmilla. Ensimmäinen vapaapäivä yksin joulun jälkeen edessä. Ei ole paljoa naisten kanssa ehtinyt olemaan kun vapaat viettää lasta hoitaen:)
Ihanaa arki-illan jatkoa teille!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tässsä. Koplaaan muniaa ja imenn pilllillä lonkeroa vähä pakkko kun ei ole yhtäään ehjää hammmmasta.
eihän munien koplailussa mitään vikaa kai ole,mutta kyllä ne leegot kuitenkin kantsis hoitaa kondikseen jäbä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanada-Suomi-selostus kuuluu.
piti ihan tarkistaa telkusta, mutta ilmeisesti naisten lätkämatsi menossa? Kanada taitaa olla aika kova mutta niin on hei Suomikin :)
Kyllä Kanada vie Suomea mennen tullen, tasoero on melkoinen..
vastaan tietenkin vaikka olen itse nainen, että lonkeroa maistelen ja mietin tuleeko illalla joku hyvä leffa telkusta