Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsui mökilleen...

Vierailija
09.04.2019 |

Olen deittisovelluksessa jutellut ja ihan kivaa on ollut. Ei kyllä herätä mitään värinöitä. Mutta nyt kutsui mökilleen ja naimistahan se merkkaa... Enkä haluis naida tai välttämättä tavatakaan. Annoin vaan asiat ajautua tähän kun olis pitänyt heti alkuun torpedoida kaikki aikeet eikä alkaa juttelemaan tai sanoa mitään. Mikä nyt neuvoksi? =(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän te vielä siellä mökillä ole? Vielä ehtii perua, heti vaan viestiä että ei kiitos sittenkään. Parempi sekin kuin vastentahtoinen seksi. Pidä puolesi ja huolta itsestäsi!

Vierailija
2/6 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettehän te vielä siellä mökillä ole? Vielä ehtii perua, heti vaan viestiä että ei kiitos sittenkään. Parempi sekin kuin vastentahtoinen seksi. Pidä puolesi ja huolta itsestäsi!

No ei mua seksi haittaa sinänsä, merkitsee hyvin vähän muutenkin. Olen useinkin antanut miehille, jotka ei kiinnosta, ihan vanhaa kunnon säälipilluakin joskus.

Jotenkin vaan harmittaa kun harrastin tämmöstä "leading on"-meininkiä. Kai sitä nyt kerran vois kohteliaisuudesta antaa ettei jää paha mieli. Ja joo, tiedän kyllä itsekin olevani täysi kummajainen nykyisinä aikoina. Mökki on kyllä kuvista päätellen hieno...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälistä pillua antanut..

Älä jatka tommosta että itsesäälinä annat panna, ole nainen ja kuuntele itseäsi.. jos et halua mennä, niin yksinkertaisena et mene!

Vierailija
4/6 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittijeesushan se siellä.

Vierailija
5/6 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pyytänyt kotiinsa? Mökille pyydetään salarakkaat, joita ei viedä kotiin...

Vierailija
6/6 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sinne möklle, jos sulla on tunne, että mies ei kieltoa usko. Muutenhan siellä voisi olla ihan mukava luonnonhelmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi