Kuinka moni katsoo teidän Instastoreja?
Mulla suhteellisen vähän, vaan noin 100 kpl. Seuraajia kuitenkin 3000
Kommentit (9)
Katsooko niitä joku? Itse en katsele kenenkään stooreja enkä kyllä julkaise omiakaan. Miksei ihan kunnon julkaisua tekisi mieluummin, sellaista joka pysyy?
Parikymmentä - en huoli seuraajikseni muita kuin hyvät ystäväni.
Reilu 800 katsoo tarinat, seuraajia vajaat 1800.
Noin 40 % seuraajistani. Seuraajia minulla on n. 100, ja kaikki ovat tuttuja tai yhden linkin kautta tuttuja. Minulla on julkinen tili, mutta poistan tuntemattomat seuraajat sitä mukaa kun niitä tulee.
Alle 10. Minulla on seuraajia vain 20.
Ei kyllä kiinnosta kenenkään instastoorit pätkänvertaa. Aivan turha hökötys. Joidenkin firmojen stooreissa on myytäviä tuotteita, niitä joskus katson, mutta mieluummin nekin tuotteet jollain muulla tavalla haluaisin katsoa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Noin 40 % seuraajistani. Seuraajia minulla on n. 100, ja kaikki ovat tuttuja tai yhden linkin kautta tuttuja. Minulla on julkinen tili, mutta poistan tuntemattomat seuraajat sitä mukaa kun niitä tulee.
Jatkan vielä, että katson itse vain alle kymmenen käyttäjän tarinoita. Näistä suurin osa on hyviä ystäviäni ja muutama on bändejä tai julkkiksia. Ei vaan kiinnosta.
En ollut edes huomannut koko tarinoita, kunnes vahingossa klikkasin ja katoin mitäs täällä on.
Eivät olleet kovin kiinnostavia, joten kerta tutustuminen riitti.
Mulla katsoo n. 200. Seuraajia reilu 300.