Suosittuja etunimiä, joista et pidä
Kommentit (28)
Moni inhoaa omaa nimeään, Pirkkoa, mutta minua se ei ole koskaan haitannut pätkän vertaa, koska pidän Pirkko-nimestä, joka on myös minun nimeni.
Elias on ollut mulla ykkösinhokki vuosikausia. Muut mistä en pidä ovat esim.Eliel, Eeli,Eelis, Elia, Eetu ja ilmeisesti kaikki eellä alkavat. Etenkin poiken nimet jotka eellä alkaa.
Tinka on nimi jota en voi sietää. Jostain syystä, tulee mieleen tinkaaminen tai riitely.
Yleisyydestä en tiedä, suvusta löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en tajuu, mikä arvostelu ketju tää taas on. Toki on todella hölmöjäkin nimiä, mutta ei niitä tarvitse mahastaan möläytyksinä päästellä. Arvostelu on silti joka käännöstä väärin. Tietysti jos on oikea syy, mutta se millainen nimi toisella on nii ei ole soveliasta. Kyllähän on sellainen paikka, jossa ennen lapsen ristiäisisä nyönnetään tai ei myönnetä nimeä.
Itse en sano tätä siksi, että mulla olisi lapsia tai mitään, vaan siksi että on asioita kuten tuokin mistä ei tarvitse arvostella. Et sinäkään ihan takuulla pidä jos joku sattuisi tänne listaamaan oman nimesi. AP, annan todella hyvän neuvob: älä vaivaudu arvostelemaan tällaisista asioista, ja hanki elämä. ☺️
Älä jaksa, oot vaan ilonpilaaja! Ei mua todellakaan haittaa, jos näkisin oman nimeni täällä, koska nimeni ei määritä minua ihmisenä eikä nimeni kritisointi tarkoita, että itse olisin kamala ihminen. Kaikista nimistä ei tarvitse pitää ja on harmitonta kertoa täällä omia inhokkinimiä täällä. Käyttäydyt kuin tämä olisi jokin kiusaamistilanne!
Vierailija kirjoitti:
Eevi, en ollut uskoa, että se on suosituin.
Eevit ja Veetit ja muut tällaiset kuulostavat mielestäni ihan lemmikkieläinten nimiltä :D
Sofia. Wt vaikka on tavoiteltu hienostoon sopivaa nimeä.