Suosittuja etunimiä, joista et pidä
Kommentit (28)
Ap:n nimi. Oli mikä hyvänsä. Pthyi!!
Samat kuin aloittajalla + Eetu ja kaikki muut väännökset noista kuten Eemi.
Vierailija kirjoitti:
Suuttuiko siellä Eelis/Eeli-lapsen äiti, kun oman lapsen nimeä haukuttiin. Höh :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuiko siellä Eelis/Eeli-lapsen äiti, kun oman lapsen nimeä haukuttiin. Höh :(
Ei mulla ole lapsia, mutta en ymmärtää miksi täällä pitää haukkua toisten nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole lapsia, mutta en ymmärtää miksi täällä pitää haukkua toisten nimiä.
Koska siinä ei ole mitään väärää. Ei tässä ketään yksittäistä ihmistä haukuta. Aika pinnallinen saa olla jos nimien kritisointi menee tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siinä ei ole mitään väärää. Ei tässä ketään yksittäistä ihmistä haukuta. Aika pinnallinen saa olla jos nimien kritisointi menee tunteisiin.
Ai, mun mielestä nimien kritisointi on pinnallista. Mutta ehkä olen käsittänyt sen sanan väärin.
Minea, Adele, Jesse, Jere, Jasmin, Aino, Nico, Niklas.. vain muutaman mainitakseni.
Vierailija kirjoitti:
Minea, Adele, Jesse, Jere, Jasmin, Aino, Nico, Niklas.. vain muutaman mainitakseni.
Adele? Suosittu?
Okei, ehkä nyt viime vuosina sen laulajan mukaan...
Noel, Noah, Veeti, Eemil, Eeli, Isla, Mila..
Kaikki Adeliina/Adessa/Alissa-väännökset.
Tämä uusvanha muotinimi Venni. Eihän siitä tiedä onko se pojan vai tytön nimi... Menneisyydessä sitä onkin käytetty sekä miesten että naisten nimenä.
En tiedä onko kovinkin suosittu nimi, mutta tuttujen lapsi on Jali. Miehen kanssa hieman säälimme tuota poikaa, varmasti koko elämänsä saa selitellä että nimi on oikeasti JALI, eikä JARI ärrävikaisena...
Kaikki muutkin tuollaiset epäkäytännölliset / epäselvät nimet ovat lapsen kannalta inhottavia.
Muuten itseäni ei häiritse nuo vanhat nimet jotka nyt on muotia, nehän ovat kauniita nimiä. Juurikin nuo täällä mainitut Eetu, Elias, Olivia, Sofia... monia muitakin kivoja suosittuja vanhojan nimiä on nyt, kuten vaikkapa Ossi ja Elsa. Onhan nuo nyt sata kertaa parempia nimiä kuin ne modernit höpöhöpö nimet joilla pyritään olemaan jotain niin parempia ihmisiä ja erikoisia. Siis sellaiset että keksitään väkisin nimiä joita ei ole edes kalentereissa, että se oma kullannuppu olisi jotenkin spessu :D
Ja lapsiparka saa koko ikänsä tavata nimeään joka paikassa, kun kukaan ei ole varma kuuliko oikein tai kuinka nimi kirjoitetaan... Huoh.
Siis mä en tajuu, mikä arvostelu ketju tää taas on. Toki on todella hölmöjäkin nimiä, mutta ei niitä tarvitse mahastaan möläytyksinä päästellä. Arvostelu on silti joka käännöstä väärin. Tietysti jos on oikea syy, mutta se millainen nimi toisella on nii ei ole soveliasta. Kyllähän on sellainen paikka, jossa ennen lapsen ristiäisisä nyönnetään tai ei myönnetä nimeä.
Itse en sano tätä siksi, että mulla olisi lapsia tai mitään, vaan siksi että on asioita kuten tuokin mistä ei tarvitse arvostella. Et sinäkään ihan takuulla pidä jos joku sattuisi tänne listaamaan oman nimesi. AP, annan todella hyvän neuvob: älä vaivaudu arvostelemaan tällaisista asioista, ja hanki elämä. ☺️
Emma on kauhea nimi. Tulee mieleen vanha väkäleukainen muori.
Kaksi pahinta wf-nimee: Väinö ja Veeti
Eevi, en ollut uskoa, että se on suosituin.
No just ne suositut nimet! Joka toinen lapsi saman niminen...