Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittuja etunimiä, joista et pidä

Vierailija
09.04.2019 |

Mun inhokkeja ovat Eelis ja Eeli. Ptyih!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just ne suositut nimet! Joka toinen lapsi saman niminen...

Vierailija
2/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia/Sofia ym.

Veeti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias menee samaan sarjaan 

Vierailija
4/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n nimi. Oli mikä hyvänsä. Pthyi!!

Vierailija
5/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kuin aloittajalla + Eetu ja kaikki muut väännökset noista kuten Eemi. 

Vierailija
6/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuttuiko siellä Eelis/Eeli-lapsen äiti, kun oman lapsen nimeä haukuttiin. Höh :(

Vierailija
7/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuiko siellä Eelis/Eeli-lapsen äiti, kun oman lapsen nimeä haukuttiin. Höh :(

Ei mulla ole lapsia, mutta en ymmärtää miksi täällä pitää haukkua toisten nimiä.

Vierailija
8/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole lapsia, mutta en ymmärtää miksi täällä pitää haukkua toisten nimiä.

Koska siinä ei ole mitään väärää. Ei tässä ketään yksittäistä ihmistä haukuta. Aika pinnallinen saa olla jos nimien kritisointi menee tunteisiin.

Vierailija
9/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska siinä ei ole mitään väärää. Ei tässä ketään yksittäistä ihmistä haukuta. Aika pinnallinen saa olla jos nimien kritisointi menee tunteisiin.

Ai, mun mielestä nimien kritisointi on pinnallista. Mutta ehkä olen käsittänyt sen sanan väärin.

Vierailija
10/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso ja Minea.

Vierailija
11/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minea, Adele, Jesse, Jere, Jasmin, Aino, Nico, Niklas.. vain muutaman mainitakseni. 

12/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isla

Vierailija
13/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minea, Adele, Jesse, Jere, Jasmin, Aino, Nico, Niklas.. vain muutaman mainitakseni. 

Adele? Suosittu?

Okei, ehkä nyt viime vuosina sen laulajan mukaan...

Vierailija
14/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel, Noah, Veeti, Eemil, Eeli, Isla, Mila..

Kaikki Adeliina/Adessa/Alissa-väännökset.

Vierailija
15/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uusvanha muotinimi Venni. Eihän siitä tiedä onko se pojan vai tytön nimi... Menneisyydessä sitä onkin käytetty sekä miesten että naisten nimenä.

En tiedä onko kovinkin suosittu nimi, mutta tuttujen lapsi on Jali. Miehen kanssa hieman säälimme tuota poikaa, varmasti koko elämänsä saa selitellä että nimi on oikeasti JALI, eikä JARI ärrävikaisena...

Kaikki muutkin tuollaiset epäkäytännölliset / epäselvät nimet ovat lapsen kannalta inhottavia.

Muuten itseäni ei häiritse nuo vanhat nimet jotka nyt on muotia, nehän ovat kauniita nimiä. Juurikin nuo täällä mainitut Eetu, Elias, Olivia, Sofia... monia muitakin kivoja suosittuja vanhojan nimiä on nyt, kuten vaikkapa Ossi ja Elsa. Onhan nuo nyt sata kertaa parempia nimiä kuin ne  modernit höpöhöpö nimet joilla pyritään olemaan jotain niin parempia ihmisiä ja erikoisia. Siis sellaiset että keksitään väkisin nimiä joita ei ole edes kalentereissa, että se oma kullannuppu olisi jotenkin spessu :D

Ja lapsiparka saa koko ikänsä tavata nimeään joka paikassa, kun kukaan ei ole varma kuuliko oikein tai kuinka nimi kirjoitetaan... Huoh.

Vierailija
16/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en tajuu, mikä arvostelu ketju tää taas on. Toki on todella hölmöjäkin nimiä, mutta ei niitä tarvitse mahastaan möläytyksinä päästellä. Arvostelu on silti joka käännöstä väärin. Tietysti jos on oikea syy, mutta se millainen nimi toisella on nii ei ole soveliasta. Kyllähän on sellainen paikka, jossa ennen lapsen ristiäisisä nyönnetään tai ei myönnetä nimeä.

Itse en sano tätä siksi, että mulla olisi lapsia tai mitään, vaan siksi että on asioita kuten tuokin mistä ei tarvitse arvostella. Et sinäkään ihan takuulla pidä jos joku sattuisi tänne listaamaan oman nimesi. AP, annan todella hyvän neuvob: älä vaivaudu arvostelemaan tällaisista asioista, ja hanki elämä. ☺️

Vierailija
17/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti

Vierailija
18/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma on kauhea nimi. Tulee mieleen vanha väkäleukainen muori.

Vierailija
19/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pahinta wf-nimee: Väinö ja Veeti 

Vierailija
20/28 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi, en ollut uskoa, että se on suosituin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi