Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki bloggaajat sekä lukijat HUOMIO!

Vierailija
09.04.2019 |

Ajattelin, että voisin alkaa kirjoittamaan blogia, aiheena olisi kiva vaikka tee se itse jutut, joten kaipaan apua tähän hommaan. Mitä kaikkea sellainen tee se itse -aiheella varustettuun blogiin tarvitaan? Haluan kuitenkin, että se saa paljon huomiota ja haluan sen vähän isommille areenoille kuin mitä tavalliset blogit ovat.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot kaunis niin päivän asuja, vinkkejä mistä saa mitäkin ostettua. 

Vierailija
2/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sita noin vaan saada sita huomiota. Sun blogin pitaa olla kiinnostava, siina pitaa olla tasokkaita kuvia, sun pitaa paivittaa sita hyvalla suomen kielella ja kiinnostavilla jutuilla vahintaan kolme kertaa viikossa. Lisaksi sun pitaa erottua niista muista tee-se-itse -blogeista. 

Lukijat ovat ne, jotka sun blogia nostaa suosituksi. 

T: ex-bloggaaja (5 vuotta ja n. 10000-15000 kavijaa kuukaudessa) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

No ei sita noin vaan saada sita huomiota. Sun blogin pitaa olla kiinnostava, siina pitaa olla tasokkaita kuvia, sun pitaa paivittaa sita hyvalla suomen kielella ja kiinnostavilla jutuilla vahintaan kolme kertaa viikossa. Lisaksi sun pitaa erottua niista muista tee-se-itse -blogeista. 

Joo, mä luulen, että hyvinkin erotun noista muista blogeista. Ei niiden taso ole oikein kummoinen.

Vierailija
4/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Joo, mä luulen, että hyvinkin erotun noista muista blogeista. Ei niiden taso ole oikein kummoinen.

Sit kannattaa ottaa joku semmoinen alusta, missa annetaan tukea sun tunnettuuteen. Esim Lily on alussa hyva, voit myohemmin muuttaa oman domainin alle jos silta tuntuu. 

Vierailija
5/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ihmeessä sitten kertomaan kun blogisi on päässyt vauhtiin!

Vierailija
6/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyspotilaan elämästä sä voisit kirjoitella. Olis varmaan sanottavaa.

Vierailija
7/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot kaunis niin päivän asuja, vinkkejä mistä saa mitäkin ostettua. 

Joo, jos sattuu olemaan joku purkkaprinsessa. Noita on niin hitokseen että vaihtelu tosiaan virkistäisi!

Vierailija
8/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jo kaveriksi nettipoliisi. Saat kumminkin niin paljon paskaa niskaan, että on kiva tietää, kuka sitä kirjoittelee.

Vierailija
9/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelisit vaikka Hirvaan luonnosta ja porokäsitöistä!

Vierailija
10/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta hyviin vaihe vaiheelta -kuviin. Ohjeiden materiaalien pitäisi olla melko edullisia ja tarvikkeiden saatavissa olevia eri puolilla maata. Tee myös videoita.

Nyt kannattaa jo kirjoittaa juttuja ja tehdä kuvia, niin sulla on alussa sisältöä mitä julkaista ja voit keskittyä enemmän vaikka Instaan kasvattamaan nimeä. Valitse alusta huolella, vertaile ensin kotimaasta ja maailmalta.

Etsi facesta ryhmiä, joista voit pyytää buustausapua, eli muut käyvät kommentoimassa ja tykkäämässä instatiliä kun julkaiset jotain. Älä hermostu siitä, että vähän ajan päästä ne eivät tykkääkään ja jäit itse tykkäämään heistä. Se on vain bisnestä, ei oikeasti vastavuoroista. Siihenkin on sovellus, että voit tarkkailla seuraajamääriäsi.

Älä nielaise ennen kuin tipahtaa, lukijat haluavat löytää jotain kivaa, ei sellaista että kyllä mä oon parempi kuin monta vuotta blogannut.

Blogilla on oma elinkaarensa. Jos alat selitellä että sori, et ehdi päivittää blogia, niin mielenkiinto meni jo.

Vierailija
11/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki jo kaveriksi nettipoliisi. Saat kumminkin niin paljon paskaa niskaan, että on kiva tietää, kuka sitä kirjoittelee.

Valitsen sen vuoksi tee se itse aiheen, että sellaisia huutajia ei blogissa näy. On vaieka sellaiseen alkaa rääkyä.

Vierailija
12/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit myös postata juttuja, mitä kivaa teet kavereitten kanssa. Onko sulla niitä?

Vierailija
13/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita mieluummin kirja! Vaikka Miten minusta tuli stalkkaaja? Tai Mussuttajien parhaat palat.

Vierailija
14/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit myös postata juttuja, mitä kivaa teet kavereitten kanssa. Onko sulla niitä?

Kaverit ei tee näitä tee se itse juttuja

Vierailija
15/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsen sen vuoksi tee se itse aiheen, että sellaisia huutajia ei blogissa näy. On vaieka sellaiseen alkaa rääkyä.

Odotapa vaan...kylla kunnon trolli saa vangattya aiheesta kuin aiheesta :D

Mm: ovatko materiaalisi eettisia, elainystavallisia, luonnonmateriaaleja, luomutiloilta hankittuja... ;) 

Vierailija
16/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule ihmeessä sitten kertomaan kun blogisi on päässyt vauhtiin!

Niin koko Suomen kansa voi tulla haukkumaan sua. Se on bloggarin työn suola. Saat perääsi takuulla tälläkin palstalla asuvan Sketsihahmostalkkaajan! Toiselta nimeltä Mussuttajan. ( Hän kertoo olevansa se Suomen kansa, hänellä on mielenterveysongelmia ja siksi hän ilkeilee muilla ihmisille.)

Vierailija
17/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti joka sana ja kuva tosi tarkkaan. Kaikesta saadaan kohujuttuja. Älä ota itsestäsi valokuvia, koska kuitenkin olet liian laiha/lihava/pitkä/lihaksikas/ruipelo/kalpea/auringonpilaama/raskaana/lapsellisesti pukeutuva/tätivaatteilija/tuhlari/ainasamoissa jne. Koskaan, et koskaan ole sellainen kuin palstaneksut haluavat. Kirjoitustapasi on liian lyhyttä/monimutkaista/virheellistä/vihjailevaa/liian suoraa/epämääräistä/toisilta lainattua/aina samoja lauseita/liian imelää/liian tavallista/liian pitkiä lauseita/liian lyhyitä lauseita jne. Koskaan, et koskaan osaa kirjoittaa sellaista tekstiä, että se palstaneksuille kelpaisi.

Bloggaaja on hylkiö, josta kaikki saavat sanoa mielipiteensä. Myös hänen ystävänsä teilataan. Ja ajatuksensa. Kaikki muut osaavat kaiken, bloggaaja ei mitään.

Haluatko vielä blogata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi