Miksi mulle kiukuttelee kaikki?
Siis mies ja lapsi. Mikä tekee minusta sellaisen että he uskovat että jaksan kaiken kantaa?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittajia ei jaksa kukaan. Sitä saa mitä tilaa.
Kun mä en valita niille. Tänäänkin mies valitti kun inhoaa työtään, inhoaa kirjallisia juttuja, inhoaa kokoukseen menoa, inhoaa kun on tullut lunta. Lapsi inhoaa kun netti ei toimi niin hyvin että pystyisi pelaamaan ja inhoaa lunta. No tietysti he vielä ehtivät lisää keksimään.
Sä olet helppo kohde, kun olet paikalla.
Jutelkaa asiasta, kerro ettet ole mikään likasanko etkä jaksa tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä en valita niille. Tänäänkin mies valitti kun inhoaa työtään, inhoaa kirjallisia juttuja, inhoaa kokoukseen menoa, inhoaa kun on tullut lunta. Lapsi inhoaa kun netti ei toimi niin hyvin että pystyisi pelaamaan ja inhoaa lunta. No tietysti he vielä ehtivät lisää keksimään.
Kylläpä olette melkoisia valittajia koko sakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on valittajaperhe. He valittavat sinulle ja sinä valitat täällä. Voit suositella heillekin tätä vauvapalstaa. Olisi ihan mielenkiintoista lukea välillä miehesi valituksia sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet helppo kohde, kun olet paikalla.
Jutelkaa asiasta, kerro ettet ole mikään likasanko etkä jaksa tuollaista.
Olen mä siitä sanonut mutta pahenee vaan. Aamullakaan en puhunut mitään, join vaan kahvia. Valvoin melkein koko yön flunssassa joten kuuntelin hiljaa niiden juttuja.
Mä en usko hetkeäkään, ettetkö valittaisi heillekin. Valittaminen on sun luonto. Se tulee sulta niin helposti, ettet itsekään tajua marisevasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko hetkeäkään, ettetkö valittaisi heillekin. Valittaminen on sun luonto. Se tulee sulta niin helposti, ettet itsekään tajua marisevasi.
Kuten sanoin en aamullakaan puhunut yhtään mitään, muutenkin puhun hyvin vähän.
Mitä kantamista muiden valituksessa on? Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Kommentoit korkeintaan ynähdyksellä tai sanomalla vai niin ja alat puhua jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin en aamullakaan puhunut yhtään mitään, muutenkin puhun hyvin vähän.
Olisitpa täälläkin valittamatta.
Eivät he sellaista ajattele, mitään kaiken kantamista.