Kaikkien pitämä työkaveri suhtautuu minuun nuivasti
Aloitin uudessa työssä joulukuussa ja työporukkamme on mielestäni tosi hyvä. Ilmapiirikin on hyvä ja työpaikallamme on korostettu sen tärkeyttä.
Yksi työkavereista on todella mukava, pirteä ja aktiivinen työnkehittämisessä. Hän on aina kaiken keskipisteenä ja kaikki (myös minä) vaikuttavat pitävän hänestä.
Nyt olen kuitenkin huomannut ja kuullut ettei hän pidä minusta. Ei katso silmiin jos puhumme tai jättää huomiotta mitä sanon ja jatkaa toisten kanssa. Ei tervehdi aamuisin minua mutta muita kyllä. Kutsuu minua "alentavasti" sukunimellä ja piikittelee selvästi.
En uskalla tai halua ottaa asiaa esille ettei minua leimata hankalaksi ja varsinkin kun pitkäaikaisesta työkaverista pidetään niin paljon. Kaikkien mielestä työpaikanilmapiiri on todella hyvä, jotenkin jännittäisi tämmöistä ottaa esille ja olen miettinyt kuvittelenko kaiken.
Kommentit (7)
Ihan selvä narsisti. Ärsyttää just tollaset kaikkien suosiossa olevat "mahtavat tyypit", jotka pohjimmiltaan ovat ihan persereikiä.
Neuvoisin olemaan häntä kohtaan överiystävällinen. Seuraa mielenkiinnolla ymmärtääkö vihjeesi.
Aina on työpaikoilla naisia, jotka eivät tervehdi toisiaan, mutta aapurille huikataan huomenet.
Työkaverin ei tarvitse olla mitään muuta kuin kohtelias, älä odota ystävyyttä.
Oletko itse mukava ja osaava työntekijä? Saattaa olla, että olet uhka tälle tyypille eli pelkää asemaansa mukavana ja hyvänä työntekijänä. Haluaa tehdä olosi epämukavaksi, että sun motivaatio kärsii. Käyttäydy vaan mukavasti häntä kohtaan vaikka ei sitä ansaitsisi niin lopettaa tuon kun ei johda mihinkään.
Jos on ihastunut suhun ja sen takia käyttäytyy oudosti..?