Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuo eläkeiän ylittäneet vielä yrittävät tuonne eduskuntaan?

Vierailija
08.04.2019 |

Luulis nauttivan elämästään eläkkeellä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa he silloin eläkkeellä tajuavat olevansa vanhoja.

Vierailija
2/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eläke on se keskimääräinen alle 1800 e/kk, niin mieluummin nauttiin kansanedustajan palkkiosta ja 200m ilmaisista taksimatkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eläke on se keskimääräinen alle 1800 e/kk, niin mieluummin nauttiin kansanedustajan palkkiosta ja 200m ilmaisista taksimatkoista.

Eero Lehdellä tuskin mikään huono eläke olisi.

Vierailija
4/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kansanedustajan palkka muine etuineen olla vain murto-osa Lehden tuloista.

Vierailija
5/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä useimmat ovat vielä niitä jääriä, joista aika ajanut ohi jo vuosikymmen sitten. Mitä annettavaa heillä voi olla enää? 

Vierailija
6/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä ei ole mitään, kukaan ei muista. Ei pystytä luopumaan vallasta. Pian talutellaan uusia kekkosia ympäri eduskuntaa.

Vierailija
7/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kansanedustajan palkka muine etuineen olla vain murto-osa Lehden tuloista.

Sitä tuossa vähän vihjailin.

Vierailija
8/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero Lehti 74-vuotias. Itse tuskin elän edes niin pitkälle.

Vierailija
9/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eduskuntatyö on niin rentoa, että se käy harrastuksesta ja oman statuksen nostatuksesta.

Mitään tulosvastuutahan näillä veijareilla ei ole.

Vierailija
10/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kansa on vielä niin typerää että äänestää heitä. En tajua miksi nuoret ihmiset äänestää jotain mummoja ja pappoja eduskuntaan? Näkeehän sen työelämässäkin, että monesti ihmiset alkaa käydä aika hitaalla kun lähestyvät eläkeikää ja uusiin asioihin sopeutuminen on hidasta, jos sitä tapahtuu lainkaan.

Vierailija
11/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustajan bruttoeläke on tällä hetkellä 3800 euroa jos on toiminut edustajana vähintään neljä kautta.

Vierailija
12/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy yksi eläkkeellä oleva tekemässä keikkaa töissä ja voi hyvän tähden mitä kaikkea hän onnistuukaan tekemään, kun ei se pääkoppa enää toimi niinkuin nuoremmilla. Ei kyllä uskaltaisi jättää yksin vastuuseen mistään.

Mutta mikäs siinä on eduskunnassa nokosia ottaessa torkkupeitto päällä, varmasti eläkeläiselle oikein hyvä homma, kun ei kukaan vahdi että edes tekisi yhtään mitään. Ei voi saada potkujakaan.

Vierailija
13/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonkunhan pitää ajaa niitä eläkeläistenkin etuja! Kuka niitä muuten ajaisi?

Vierailija
14/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolla ei saa ajaa, mutta onneksi etujen ajamiseen ei tarvita selkeästi toimivaa päätä.

Vierailija
15/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljonääri-Lehtikö köyhien eläkeläisen asioita ajaisi? Salli mun nauraa.

Vierailija
16/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy yksi eläkkeellä oleva tekemässä keikkaa töissä ja voi hyvän tähden mitä kaikkea hän onnistuukaan tekemään, kun ei se pääkoppa enää toimi niinkuin nuoremmilla. Ei kyllä uskaltaisi jättää yksin vastuuseen mistään.

Mutta mikäs siinä on eduskunnassa nokosia ottaessa torkkupeitto päällä, varmasti eläkeläiselle oikein hyvä homma, kun ei kukaan vahdi että edes tekisi yhtään mitään. Ei voi saada potkujakaan.

Ahah, itse olen myös eläkkeellä ja teen myös keikkaa. Olisin valmis jo jättämään nuo hommat, mutta koko ajan minulle soitellaan, että pääsisitkö tuohon ja tuohon vuoroon. Yksin olen sh:na tiimin vetäjänä, muut vuorossa ovat lähihoitajia. Kertaakaan vielä en ole itse soittanut, että olisiko töitä.

Vierailija
17/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellähän juuri on aikaa yhteisille asioille kun ansiotyö on tehty. 

Kansanedustajuushan ei ole työ, vaan määräaikainen luottamustehtävä. Demokratian ajatus murenee jos politiikkaa aletaan pitää leipätyönä. Eihän se niin voi olla. 

Vierailija
18/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autolla ei saa ajaa, mutta onneksi etujen ajamiseen ei tarvita selkeästi toimivaa päätä.

Jaa, kyllä minä vielä ajan autoa!

Vierailija
19/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahah, itse olen myös eläkkeellä ja teen myös keikkaa. Olisin valmis jo jättämään nuo hommat, mutta koko ajan minulle soitellaan, että pääsisitkö tuohon ja tuohon vuoroon. Yksin olen sh:na tiimin vetäjänä, muut vuorossa ovat lähihoitajia. Kertaakaan vielä en ole itse soittanut, että olisiko töitä.

Kyllä, niin meiltäkin soitetaan tuolle eläkeläiselle, onhan hän parempi kuin että ei olisi ketään. Mutta olisi aika jo jättää hommat nuoremmille ja pakottaa työnantajakin etsimään uusia sijaisia ja niin aikoo onneksi tehdäkkin. Mukava ihminen noin muuten, mutta vanhuus ei vain tule yksin, onneksi nyt ei kuitenkaan mitään kovin vakavia virheitä ole tehnyt eikä voikkaan tehdä, kun yksin ei vastuuseen jätetä.

Vierailija
20/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ikäraja pitäis saada näille kyllä... ja eläkeläiset vaan niitä heille tuttuja ja turvallisia naamoja äänestää kerta toisensa jälkeen puolueista viis..