Mistä hyvät legginssit?
Mistä löytyisi hyvät, siistit, lörpöttämättömät, mustat legginssit mekon alle? Olen raskaana, omat farkut eivät mene jalkaan mukavasti, mutta äitiyshousut eivät pysy ylhäällä. Ajattelin ratkaisuksi legginssejä ja mekkoa tai pitkää paitaa. Nyt kaapista löytyy parit henkkamaukan pyjamahousuina käytetyt, läpikuultavat hirvitykset, jotka eivät kyllä ole sopivat kodin ulkopuolella käytettäväksi edes mekon kanssa. Ei tarvitse olla äitiysmallistoa. Eiköhän niille tule käyttöä myös vauvan synnyttyä kotipäivinä. Onko puuvilla parempi vai pitäisikö legginssien olla sellaista synteettistä urheiluvaatemateriaalia? Olen noin M-kokoa.
Kommentit (10)
Minä ostan Lidlistä, en muista niiden myyntinimeä, mutta ihan perusharmaita, mustia, tummansinisiä.
HM tuolla on edullisia myös mamma mallit, joita tosiaan oppii arvostamaan kun maha kasvaa tarpeeksi.
Mammamallit ei vielä pysy päällä, noita löytyy jo kaapista esikoisen jäljiltä. Kiitos kuitenkin vinkistä.
Nyt olisi hakusessa ihan normaalit legginssit. Onko nuo Lidlin puuvillaa vai jotain keinomateriaalia?
Katri Niskasen valikoimista skinny pants!
Vierailija kirjoitti:
Mammamallit ei vielä pysy päällä, noita löytyy jo kaapista esikoisen jäljiltä. Kiitos kuitenkin vinkistä.
Nyt olisi hakusessa ihan normaalit legginssit. Onko nuo Lidlin puuvillaa vai jotain keinomateriaalia?
Kyllä niissä jotain joustavaa ainesta on. Mutta on korkea vyötärö ja vatsalle saa vähän lisää tilaa, kun pukee ne perspuoli eteenpäin. :)
Piruetin micromeryl-leggingseistä oon tykännyt paljon.
Lidlissä oli leggarit 3,99 e. Hyvät ovat. Mulla käytössä jo viidettä kuukautta.
Mun lontoolainen kaveri ostaa aina Suomessa käydessään Gina Tricotin legginsit. Kehuu hyviksi.
Nostan, jos löytyisi ideoita.